راهنمای خرید پرینتر چهارکاره

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ، CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

راهنمای خرید پرینتر چهارکاره

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ، CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

دستگاههای چندکاره : اسکنر ، پرینتر ، فکس ، کپی همه در یک دستگاه بدون نیاز به کامپیوتر

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ،
CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

ارزان ترین قیمت فروش ( خرید ) چندکاره کانن CANON و سایر ماشینهای اداری:

www.dgcatalog.com

قیمت فروش دستگاههای چندکاره / MULTI FUNCTION
قیمت فروش انواع اسکنر
قیمت فروش انواع دستگاه فتوکپی
قیمت فروش انواع دستگاه فکس / فاکس
قیمت فروش انواع پرینتر لیزری سامسونگ SAMSUNG
قیمت خرید انواع پرینتر سوزنی CANON
قیمت فروش انواع پرینتر لیزری اچ پی HP
قیمت فروش چاپگرهای جوهر افشان کانن CANON
قیمت خرید پرینترهای چندکاره کانن CANON

پیوندها

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پرینتر اچ پی HP 5810 مخزن دار

پرینتر چندکاره 5810 در ابعاد 310x158x533 میلی متر ساخته شده و 4.5 کیلوگرم وزن دارد.

این دستگاه پرینتر جوهر افشان سه کاره دارای امکان کپی و اسکن نیز می‌باشد که کیفیت اسکن این چاپگر 4800 dpi بوده و با سرعتی حدود 5 برگ در دقیقه کپی رنگی می گیرد.

کیفیت چاپ این دستگاه 4800*1200 dpi می باشد و سرعت چاپ آن نیز حداکثر 9 برگ دقیقه است.

از کالای مرتبط به آن می توان به پرینتر جوهرافشان سه کاره HP DESKJET 2130، پرینتر جوهرافشان سه کاره Canon PIXMA 2440 و پرینتر جوهرافشان سه کاره کانن Canon G2400 اشاره نمود.

از قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر اچ پی 5810 داشتن مخزن جوهر دائمی و قابل شارژ است که باعث افزایش تعداد چاپ و به صرفه بودن در هزینه های چاپ می شود که یک رویای قدیمی برای دارندگان پرینتر بوده و هزینه های کارتریج برای مصرف کنندگان بسیار گران تمام می شد.

پرینتر رنگی HP 5810 قابلیت استفاده از 4 کارتریج به شماره GT51 و GT52 را دارد که هم نصب کارتریج و هم نصب درایور آن آسان و راحت است

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان رنگی HP 5810 شامل Cyan ،Magenta ،Yellow و Black Original Ink Bottle است.
از مزایای مهم پرینتر جوهرافشان سه کاره HP GT-5820 این است که از صفحه نمایش LCD برخوردار می باشد که به راحتی می توان تمام اطلاعات مربوط به چاپ اسناد را مشاهده نمایید.

  • dg catalog
  • ۰
  • ۰

پرینتر جوهرافشان سه کاره اچ پی HP 5820 تانک دار

پرینتر اچ پی HP GT 5820 w مخزن دار

پرینتر چند کاره GT-5820w اچ پی دارای قابلیت پرینت ، اسکن و کپی ، مجهز به مخزن جوهر فابریک و شبکه WiFi

این پرینتر چندکاره در ابعاد 158*310*525 میلی متر ساخته شده و 4.67 کیلوگرم وزن دارد.

این دستگاه پرینتر جوهر افشان سه کاره دارای امکان کپی و اسکن نیز می‌باشد و امکاناتی بالاتر از مدل قبلی آن یعنی hp 5810 دارد.

کیفیت اسکن این چاپگر 4800 dpi بوده و با سرعتی حدود 5 برگ در دقیقه کپی رنگی می گیرد. کیفیت چاپ این دستگاه 4800*1200 dpi می باشد و سرعت چاپ آن نیز حداکثر 9 برگ دقیقه است. از کالای مرتبط به آن می توان به پرینتر جوهرافشان سه کاره HP DESKJET 2130، پرینتر جوهرافشان سه کاره Canon PIXMA 2440 و پرینتر جوهرافشان سه کاره کانن Canon G2400 اشاره نمود.

از قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر سه کاره جوهر افشان اچ پی 5820 داشتن مخزن جوهر دائمی و قابل شارژ است که باعث افزایش تعداد چاپ و به صرفه بودن در هزینه های چاپ می شود که یک رویای قدیمی برای دارندگان پرینتر بوده و هزینه های کارتریج برای مصرف کنندگان بسیار گران تمام می شد. چاپگر 5820 اچ پی، توان چاپ و پرینت تا 5000 برگ را در ماه دارا می باشد.

پرینتر رنگی سه کاره جوهر افشان HP 5820 قابلیت استفاده از 4 کارتریج به شماره GT51 و GT52 را دارد که هم نصب کارتریج و هم نصب درایور آن آسان و راحت است

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان رنگی HP 5820 شامل Cyan ،Magenta ،Yellow و Black Original Ink Bottle است. لازم به ذکر است که در صورت استفاده نکردن کارتریج حتما آن را از دستگاه خارج کنید.
از مزایای مهم پرینتر جوهرافشان سه کاره HP GT-5820 این است که از صفحه نمایش LCD برخوردار می باشد که به راحتی می توان تمام اطلاعات مربوط به چاپ اسناد را مشاهده نمایید.

ضمنا از دیگر امکانات خوب و مفید این چاپگر می‌توان به داشتن wireless ،eprint و airprint  نیز اشاره کرد و کار را برای کاربران این چاپگر آسان و راحت تر می‌کند.

  • dg catalog
  • ۰
  • ۰

بررسی گوشی تلفن Razer Phone

ابعاد 6.24 *3.06 * 0.31 اینچ، کوچک نیست، زیرا دارای یک صفحه نمایش 5.72 اینچ، با گستره 16: 9، 2،560 تا 1،440 با ضخامت دو طرفه است.
این صفحه نمایش اولین ویژگی برجسته در رازر است: این تنها صفحه نمایش 120Hz است که ما تا به حال در تلفن آندروید دیده ایم.

نرخ بازشدن بالاتر باعث پیمایش مسطح و تئوری گیم پلی بهتر می شود. اپل صفحه نمایش 120Hz را در خط iPad Pro خود اجرا می کند، اما در غیر این صورت، آن را در دستگاه های تلفن همراه مشاهده نمی کنید.


به این معنی که Razer نسخه ی خود را از Android 7.1.1 بسیار، بسیار عمیق، هک کرد. به نظر می رسد به شکل سطحی مثل آندروید استوک، اما کد جدیدی را به طور کامل به درایورهای صفحه نمایش می دهد. این شرکت می گوید بزودی بروز رسانی Oreo را ارائه می دهد اما کمی طول می کشد.


120Hz شما چه چیزی را دریافت می کنید؟ ما این مزیت را فورا مشاهده نکردیم، زیرا بخاطر تلاش برای بازی Riptide GP: Renegade، خیلی خوشحال بودیم . البته، قدیمی های Razer، گفتند که هرگز قبلا ندیده ام.


مشخصات دیگر با توجه به بازی های پمپ شده است. درحالیکه شما نمی توانید یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 835 را اورکلاک کنید، آن را به طور ضعیف (بله، کد عمیق تر) به طوری که بیشتر در سرعت های بالاتر باقی می ماند.

این باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی همراه است تا انرژی اضافی مصرف کند. 8 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک کارت حافظه microSD برای بازی های بزرگ وجود دارد.


در پشت، دوربین های دوگانه 12 مگاپیکسلی وجود دارد (یکی در زوم 2 برابر)، در حالی که در جلو یک دوربین 8 مگاپیکسلی خودکار وجود دارد. این گوشی دارای یک پورت USB-C است، اما جک هدفون ندارد Razer تلاش می کند تا این فقدان را با حضور لوازم دیگر بیان کند، از جمله یک آداپتور با یک DAC با کیفیت بالا و 24 بیتی در آن است.


با GSM و LTE، اما بدون CDMA، این تلفن به خوبی برای AT & T و T-Mobile شناخته می شود، و در واقع، می تواند در Sprint و ورایزون کار کند.

 

لیست گوشی تلفن

Hawk 'Em, Razer


مشکل Razer این است که به دنبال یک مسیر خوب است  به جایی که بسیاری دیگر از شرکت ها شکست خورده اند.

از سال 2011، انویدیا تلاش کرد تا از طریق پردازنده های تلفن Tegra، Shield handhelds و Box Shield TV از توسعه بازی های آندروید حمایت کند. عمر Shield به پایان رسید تا تبدیل شدن به یک فرقه مورد علاقه در میان افرادی که از آن برای پخش بازی های کامپیوتری استفاده  می کردند، نه بازی های آندرویدی.


Qualcomm در سال 2011 با یک بازی Snapdragon به عقب بازگشته است که هرگز افت نکرد. در سال 2012، کنسول بازی مبتنی بر Android Ouya با رقیب فرود آمد. از آن به بعد، گیمرهای حرفه ای تلفن همراه به طور کلی بر روی پلتفرم iOS اپل متمرکز شده اند، که عموما پیش از اندروید بوده است، زمانی که به یک پایگاه بزرگ نصب شده و یکپارچه با API های بالا پرداخت می شود. تبلت Acer Predator، که در سال 2016 منتشر شد، از هر کجا بیشتر بود.
اجازه دهید دقیق تر شوم: بازی های زیادی در اندروید انجام می شود. من حدود یک ساعت در روز بازی میکنم. اما به طور کلی بازی هایی نیست که محدودیت های سخت افزاری را تحمل کنند. به عنوان مثال، بازی های من معمولا RPG های یکپارچه سازی با سیستم عامل ژاپنی هستند که می توانند بر روی گوشی های دو ساله اجرا شوند.


داستان مربوط به نحوه آزمایش گوشی های تلفن همراه است
Razer تلاش می کند تا در مورد برخی عناوین خاص که به آندروید می آیند تقصیر خود را گردن بقیه بیندازد...
Final Fantasy 15, from Square Enix; Shadowgun Legend; Hearthstone; Vainglory; و به ویژه MOBA چین به نام افتخار پادشاهان، که به عنوان Arena of Valor به ایالات متحده می آید.
اما محبوبیت MOBA های تلفن همراه و MMORPG ها در چین با الگوهای مالکیت دستگاه های مختلف در آنجا وابسته است.

همانطور که این گزارش نشان می دهد، بسیاری از افراد دیگر در چین "تنها تلفن همراه" هستند و علاقه  بازی کنسول، به ویژه، بسیار پایین تر از آن است. بازیگران در ایالات متحده تمایل دارند از رایانه های شخصی، Xbox ها و iPads خود رضایت بی نهایت داشته باشند.
این گوشی با قیمت 699 دلار فروخته خواهد شد و بدون هیچ گونه پرداخت ماهانه. این مدل فروش بسیار موفق در ایالات متحده نبوه است.


نتیجه گیری

Razer یک گوشی خونسرد است. اما Nextbit هم همینطور! The Nextbit Robin یک تلفن کوچک شایان ستایش با برخی از سرویس های جالب ابری بود که فروش نکرد، چرا که هزینه های زیادی داشت و شریک حامل نداشت.

تلفن Razer همچنین هزینه زیادی متحمل شده و شریک حامل ندارد. Razer بر روی این ایده استوار است که بازیکنان جدی آندروید وجود دارد و با سخت افزار فعلی از دست رفته اند. اما برای تولید یک محصول خوب کافی نیست: باید یک بازار برای آن محصول باشد.

  • dg catalog
  • ۰
  • ۰

بهترین ارائه دهندگان VoIP

VoIP چیست؟

نحوه‌ای که سیگنال‌های صوتی در حال حاضر انتقال می‌یابند، از زمان اختراع اولیه به طور قابل توجهی تکامل یافته است.

در ابتدا، این روش ارتباط بسیار ساده ای بین دو دستگاه داشت. با گذشت زمان، مفهوم سوئیچینگ معرفی شد، مسیریابی تماس ها را به چندین دستگاه با استفاده از اپراتور به صورت جسمی "سوئیچ" یک گوشی کاربر و اتصال تماس به یک خط ورودی را فعال کرد. نسخه های اولیه سوئیچینگ خودکار سوئیچ های الکترومکانیکی برای اتصال خطوط خارج به یک گوشی خاص استفاده می شود.

با معرفی مدارهای دیجیتال توانایی خودکار توابع سوئیچینگ را فراهم کرد و باعث شد که کاربر برای برقراری و دریافت تماس ها ساده تر شود.

مفهوم مبادله به این معنا بود که تعداد خطوط تلفن شروع به رشد کرده و گروه بندی اعداد توسط یک دفتر مرکزی یا مبادلات محلی ضروری بود. این مفهوم، ایده یک شماره مبادله سه رقمی را مورد استفاده قرار داد که امروزه به عنوان اولین شماره سه بعد از کد منطقه استفاده می شود. با یک شماره فرمت چهار رقمی، یک مبادله تنها می تواند تا 10 هزار عدد از 0000 تا 9999 پردازش کند. همین ایده برای شرکت های بزرگ با هزاران برنامه افزودنی در قالب یک مبادله بخش خصوصی (PBX) استفاده شد.

VoIP یکی دیگر از گام های تکاملی در انتقال صدا بر روی مسافت های طولانی است.

در ابتدای سطح، صدای کدگذاری را به یک فرم دیجیتالی تبدیل می کند که بعدا می تواند از طریق اینترنت پخش شود. در پایان دریافت سیگنال کدبندی باید رمزگشایی شود تا گیرنده صدای فرستنده را بشنود. سایر قطعات پازل عبارتند از پروتکل پیاده سازی جلسه (SIP)، که راه اندازی یک تماس VoIP را مدیریت می کند.

جزئیات فنی مربوط به SIP در RFC 3261 یافت می شود. اسناد Request For Comment (RFC) توسط نیروی کار فنی مهندسی اینترنت (IETF) نگهداری می شود و اکثر پروتکل ها و خدمات مورد استفاده در اینترنت را امروزه مستند می کند. SIP می تواند با تعدادی از پروتکل های جریان که هر دو صوتی و تصویری را پوشش می دهد استفاده شود. SIP برای اتصال نقطه انتهایی استفاده می شود و جلسه ای را ایجاد می کند که تا زمانی که قطع شود ادامه می یابد.

اکثر ارائه دهندگان VoIP یک PBX مبتنی بر ابر را به عنوان بخشی از محصول خود دارند. این عملکرد بسیار مشابه همانطور که یک PBX سنتی در محل کار می کند، در آن اتصال هایی را که برای یک نقطه انتهایی خاص به یک خط ورودی متصل است متصل می کند. یکی دیگر از ویژگی های کلیدی PBX مبتنی بر ابر، ارائه یک دروازه شبکه عمومی تلفن متصل (PSTN) برای تسهیل اتصال تماس های VoIP به یک شماره تلفن فیزیکی است.

ویپ چیست؟
برای بهترین کیفیت، شما حداقل به داده های بالا و پایین نیاز دارید. علاوه بر این، شما همچنین باید حداقل زمان تأخیر (زمان بین زمانی که یک سیگنال یک کامپیوتر از راه دور را ترک می کند و زمانی که سیستم شما آن را دریافت می کند) تعداد معمولا در میلی ثانیه اندازه گیری می شود. ممکن است اتصال شبکه خود را آزمایش کنید تا ببینید آیا سرویس VoIP را پشتیبانی می کند. RingCentral این سرویس را از وب سایت خود ارائه می دهد.

VoIP معمولا برای تنظیم بسیار ساده است. شما یک جعبه یا واحد آداپتور خاص تلفن از ارائه دهنده خدمات دریافت می کنید، آن را به برق، روتر اینترنت خود و یک گوشی تلفن استاندارد متصل کنید. یک جایگزین که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید یک تلفن SIP است که شامل الکترونیک است که می تواند نیاز به آداپتور را متوقف کند.

تفاوت قیمت بین VoIP و خدمات استاندارد ثابت در حقیقت قابل توجه است. به عنوان مثال، در منطقه نیویورک، برنامه Verizon Freedom Value که شامل هزینه‌های نامحدود محلی و طولانی مدت تقریبا 59.99 دلار در هر ماه بسته به بستهی که انتخاب می‌کنید است. AT & T با برنامه AT & T U-verse Voice Unlimited در ویسکانسین با هزینه ای حدود 35 دلار در ماه، بهتر است اما نمیتوان آن را بدون اضافه کردن حداقل 14.95 دلار در هر ماه به اینترنت پرداخت کرد.

 

Jive Hosted VoIP شامل تمام ویژگی های صوتی برای 19.95 دلار است، به علاوه افزودنی برای خدمات حق بیمه به سمت کسب و کار است. VoIP studio تنها در 4.99 دلار برای هر کاربر در هر ماه شروع می شود. دفتر Mitel MiCloud Office به شما اجازه می دهد تا میزان مجوزهای مختلفی از 19.99 دلار، 24.99 دلار یا 29.99 دلار برای هر کاربر را بسته به سطح ویژگی هایی که نیاز دارند انتخاب کنید.


خدمات VoIP نه تنها هزینه کمتر از خدمات خط تلفن معمولی را می پردازند، بلکه همچنین ویژگی هایی را از آنچه که از ارائه دهندگان مادی دریافت می کنید اضافه می کنند.

به عنوان مثال، Mitel MiCloud Office، Phone.com و Vonage برنامه های تلفن همراه برای آندروید و iOS ارائه می دهند که به عنوان پسوند گوشی اصلی شما عمل می کنند، از جمله قابلیت افزایش یافته به طور خاص برای سیستم عامل های جدید تلفن همراه (OSes) از جمله iOS 10. Jive به شما می دهد قابلیت جستجو بر روی مرورگر، کلیک کنید به تماس در Google Chrome و مواردی مانند ویرایش شماره گیری کشیدن و رها کردن.

RingCentral مجموعه ای از ویژگی های اضافی، از یک کنترل دسترسی خودکار مبتنی بر خودکار و برای تماس با غربالگری و همکاری تیم را ارائه می دهد .

البته، اسکایپ برای تجارت، برای تماس های ویدئویی بهتر از سیستم های تلفن معمولی شناخته شده است، اما بسیاری از اسکایپ ها مانند پیام های متنی، مسیریابی تماس، شماره گیری سریع، و همچنین ابزار قویتری مانند Skype Translator را ارائه می دهند.

یکی دیگر از ویژگی های خنثی در اکثر سرویس ها، "شکار تلفن" است که چندین تلفن یا برنامه را فراخوانی می کند تا زمانی که انتخاب یا ارسال تماس به پست صوتی بسته به اولویت کاربر باشد. قابلیت های دیگر شامل مسدود کردن تماس گیرنده، تماس سه طرفه و انتظار تماس است.

اسکایپ همچنین شامل قابلیت های آنلاین چت قابل توجه است که به طور مداوم با Moji جدید تقویت می شود (برچسب هایی مانند Emoji مشابه با Messenger فیس بوک) و انتخاب گسترده ای از ربات ها که یک تجربه سرویس کمک به زبان های خودکار برای کاربران در میان سرویس گیرنده چت برای گفتگو است و معاملات با مارک های مختلف و خدمات.

یکی دیگر از قابلیت های اصلی اشاره به E911 است. تماس تلفنی اضطراری برای ارائه دهندگان VoIP مشکل داشت، اما صنعت راه حلی را در قالب E911 یا Enhanced 9-1-1 توسعه داده است. هنگامی که برای Vonage یا سایر ارائه دهندگان ثبت نام می کنید، باید یک آدرس برای سرویس 911 را مشخص کنید. این دستگاه E911 را تنظیم می کند که اجازه می دهد اپراتور اضطراری موقعیت مکانی را که از آن تماس گرفته می شود را ببینید تا سریعا اولین پاسخ دهندگان را ارسال کند. این سرویس همچنین دارای یک شماره ایمن شکستن است که وارد می کنید - یک شماره تلفن دیگر برای ارسال تماس ها در صورت اتصال اینترنت شما به شکم شما خواهد بود.

  • dg catalog