راهنمای خرید پرینتر چهارکاره

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ، CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

راهنمای خرید پرینتر چهارکاره

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ، CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

دستگاههای چندکاره : اسکنر ، پرینتر ، فکس ، کپی همه در یک دستگاه بدون نیاز به کامپیوتر

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ،
CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

ارزان ترین قیمت فروش ( خرید ) چندکاره کانن CANON و سایر ماشینهای اداری:

www.dgcatalog.com

قیمت فروش دستگاههای چندکاره / MULTI FUNCTION
قیمت فروش انواع اسکنر
قیمت فروش انواع دستگاه فتوکپی
قیمت فروش انواع دستگاه فکس / فاکس
قیمت فروش انواع پرینتر لیزری سامسونگ SAMSUNG
قیمت خرید انواع پرینتر سوزنی CANON
قیمت فروش انواع پرینتر لیزری اچ پی HP
قیمت فروش چاپگرهای جوهر افشان کانن CANON
قیمت خرید پرینترهای چندکاره کانن CANON

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بررسی گوشی تلفن Razer Phone

ابعاد 6.24 *3.06 * 0.31 اینچ، کوچک نیست، زیرا دارای یک صفحه نمایش 5.72 اینچ، با گستره 16: 9، 2،560 تا 1،440 با ضخامت دو طرفه است.
این صفحه نمایش اولین ویژگی برجسته در رازر است: این تنها صفحه نمایش 120Hz است که ما تا به حال در تلفن آندروید دیده ایم.

نرخ بازشدن بالاتر باعث پیمایش مسطح و تئوری گیم پلی بهتر می شود. اپل صفحه نمایش 120Hz را در خط iPad Pro خود اجرا می کند، اما در غیر این صورت، آن را در دستگاه های تلفن همراه مشاهده نمی کنید.


به این معنی که Razer نسخه ی خود را از Android 7.1.1 بسیار، بسیار عمیق، هک کرد. به نظر می رسد به شکل سطحی مثل آندروید استوک، اما کد جدیدی را به طور کامل به درایورهای صفحه نمایش می دهد. این شرکت می گوید بزودی بروز رسانی Oreo را ارائه می دهد اما کمی طول می کشد.


120Hz شما چه چیزی را دریافت می کنید؟ ما این مزیت را فورا مشاهده نکردیم، زیرا بخاطر تلاش برای بازی Riptide GP: Renegade، خیلی خوشحال بودیم . البته، قدیمی های Razer، گفتند که هرگز قبلا ندیده ام.


مشخصات دیگر با توجه به بازی های پمپ شده است. درحالیکه شما نمی توانید یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 835 را اورکلاک کنید، آن را به طور ضعیف (بله، کد عمیق تر) به طوری که بیشتر در سرعت های بالاتر باقی می ماند.

این باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی همراه است تا انرژی اضافی مصرف کند. 8 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک کارت حافظه microSD برای بازی های بزرگ وجود دارد.


در پشت، دوربین های دوگانه 12 مگاپیکسلی وجود دارد (یکی در زوم 2 برابر)، در حالی که در جلو یک دوربین 8 مگاپیکسلی خودکار وجود دارد. این گوشی دارای یک پورت USB-C است، اما جک هدفون ندارد Razer تلاش می کند تا این فقدان را با حضور لوازم دیگر بیان کند، از جمله یک آداپتور با یک DAC با کیفیت بالا و 24 بیتی در آن است.


با GSM و LTE، اما بدون CDMA، این تلفن به خوبی برای AT & T و T-Mobile شناخته می شود، و در واقع، می تواند در Sprint و ورایزون کار کند.

 

لیست گوشی تلفن

Hawk 'Em, Razer


مشکل Razer این است که به دنبال یک مسیر خوب است  به جایی که بسیاری دیگر از شرکت ها شکست خورده اند.

از سال 2011، انویدیا تلاش کرد تا از طریق پردازنده های تلفن Tegra، Shield handhelds و Box Shield TV از توسعه بازی های آندروید حمایت کند. عمر Shield به پایان رسید تا تبدیل شدن به یک فرقه مورد علاقه در میان افرادی که از آن برای پخش بازی های کامپیوتری استفاده  می کردند، نه بازی های آندرویدی.


Qualcomm در سال 2011 با یک بازی Snapdragon به عقب بازگشته است که هرگز افت نکرد. در سال 2012، کنسول بازی مبتنی بر Android Ouya با رقیب فرود آمد. از آن به بعد، گیمرهای حرفه ای تلفن همراه به طور کلی بر روی پلتفرم iOS اپل متمرکز شده اند، که عموما پیش از اندروید بوده است، زمانی که به یک پایگاه بزرگ نصب شده و یکپارچه با API های بالا پرداخت می شود. تبلت Acer Predator، که در سال 2016 منتشر شد، از هر کجا بیشتر بود.
اجازه دهید دقیق تر شوم: بازی های زیادی در اندروید انجام می شود. من حدود یک ساعت در روز بازی میکنم. اما به طور کلی بازی هایی نیست که محدودیت های سخت افزاری را تحمل کنند. به عنوان مثال، بازی های من معمولا RPG های یکپارچه سازی با سیستم عامل ژاپنی هستند که می توانند بر روی گوشی های دو ساله اجرا شوند.


داستان مربوط به نحوه آزمایش گوشی های تلفن همراه است
Razer تلاش می کند تا در مورد برخی عناوین خاص که به آندروید می آیند تقصیر خود را گردن بقیه بیندازد...
Final Fantasy 15, from Square Enix; Shadowgun Legend; Hearthstone; Vainglory; و به ویژه MOBA چین به نام افتخار پادشاهان، که به عنوان Arena of Valor به ایالات متحده می آید.
اما محبوبیت MOBA های تلفن همراه و MMORPG ها در چین با الگوهای مالکیت دستگاه های مختلف در آنجا وابسته است.

همانطور که این گزارش نشان می دهد، بسیاری از افراد دیگر در چین "تنها تلفن همراه" هستند و علاقه  بازی کنسول، به ویژه، بسیار پایین تر از آن است. بازیگران در ایالات متحده تمایل دارند از رایانه های شخصی، Xbox ها و iPads خود رضایت بی نهایت داشته باشند.
این گوشی با قیمت 699 دلار فروخته خواهد شد و بدون هیچ گونه پرداخت ماهانه. این مدل فروش بسیار موفق در ایالات متحده نبوه است.


نتیجه گیری

Razer یک گوشی خونسرد است. اما Nextbit هم همینطور! The Nextbit Robin یک تلفن کوچک شایان ستایش با برخی از سرویس های جالب ابری بود که فروش نکرد، چرا که هزینه های زیادی داشت و شریک حامل نداشت.

تلفن Razer همچنین هزینه زیادی متحمل شده و شریک حامل ندارد. Razer بر روی این ایده استوار است که بازیکنان جدی آندروید وجود دارد و با سخت افزار فعلی از دست رفته اند. اما برای تولید یک محصول خوب کافی نیست: باید یک بازار برای آن محصول باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی