راهنمای خرید پرینتر چهارکاره

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ، CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

راهنمای خرید پرینتر چهارکاره

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ، CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

دستگاههای چندکاره : اسکنر ، پرینتر ، فکس ، کپی همه در یک دستگاه بدون نیاز به کامپیوتر

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ،
CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

ارزان ترین قیمت فروش ( خرید ) چندکاره کانن CANON و سایر ماشینهای اداری:

www.dgcatalog.com

قیمت فروش دستگاههای چندکاره / MULTI FUNCTION
قیمت فروش انواع اسکنر
قیمت فروش انواع دستگاه فتوکپی
قیمت فروش انواع دستگاه فکس / فاکس
قیمت فروش انواع پرینتر لیزری سامسونگ SAMSUNG
قیمت خرید انواع پرینتر سوزنی CANON
قیمت فروش انواع پرینتر لیزری اچ پی HP
قیمت فروش چاپگرهای جوهر افشان کانن CANON
قیمت خرید پرینترهای چندکاره کانن CANON

پیوندها
  • ۰
  • ۰

خرید پرینترهای سه بعدی

بنگاه های معماری بطور گسترده از بهترین پرینترهای سه بعدی برای معماران برای تولید نسخه سه بعدی از طراحی های معماری استفاده می کنند ، زیرا باعث صرفه جویی در وقت ، هزینه می شود .

بیشتر مواد مورد استفاده برای چاپ سه بعدی سازگار با محیط زیست هستند ، به این معنی که شما نیز باید محیط را حفظ کنید. سبز به عنوان مدلهای معماری سه بعدی را ایجاد می کنید.

اگر هنوز تصمیم به دستیابی به طراحی های معماری با چاپ سه بعدی ندارید ، زمان آن رسیده است که بهترین چاپگر سه‌بعدی را برای معماران در نظر بگیرید که مدلهای معماری سه بعدی را تولید کنند. ایده های خود را با چاپ سه بعدی عملی کنید!

چاپ سه بعدی چیست؟  بهترین پرینترهای سه بعدی برای معماران

چاپ سه بعدی فرآیند تبدیل یک شیء طراحی شده سه بعدی به یک جسم فیزیکی است. فرآیند پرینت سه بعدی شامل اثرگذاری پی در پی لایه های نازک از مواد تا زمان تشکیل جسم است.

مدل های معماری سه بعدی با استفاده از بسته های CAD مانند اتوکد ، SolidWorks ، SketchUp  ArchiCAD و غیره طراحی می شوند پس از اتمام طراحی با بسته CAD ، مدل را با فرمت فایل سازگار ذخیره کنید و سپس پرونده را به چاپگر منتقل کنید.

قبلا پرینتر سه بعدی : معرفی پرینترهای سه بعدی سال 2017 و راهنمای خرید آن را اشاره کرده بودیم.

مراحل چاپ سه بعدی برای معماران

مرحله 1: مدل معماری را طراحی کنید

قبل از انتخاب بهترین پرینترهای سه بعدی برای معماران لازم است برای طراحی مدل معماری سه بعدی از بسته های CAD مانند SolidWorks و Autodesk استفاده کرده و سپس پرونده را در stl، obj، 3mf یا هر فرمت دیگر سازگار با چاپگر ذخیره کنید.

مرحله 2: پرونده معماری را برش دهید

از نرم افزارهای برش مانند cura، slic3r، نرم افزار برش اختصاصی استفاده کنید تا مدل را به لایه های نازک افقی برش دهید و پرونده ای به نام فایل g-code ایجاد کنید. پرونده G-code پرونده ای است که شامل دستورالعمل های گام به گام چاپگر برای پردازش کار چاپ است.

سپس بسته به گزینه های اتصال سازگار با چاپگر ، پرونده g-code را به کارت میکرو SD یا فلش درایو منتقل کنید.

مرحله 3: پرونده را به چاپگر منتقل کنید

پس از ایجاد پرونده g-code ، سپس پرونده را از طریق درایو فلش USB یا رسانه دیگر در پرینتر بارگذاری کنید ، اما قبل از آپلود ، مطمئن شوید که سطح پلتفرم ساخت با نازل به طور دقیق انجام می شود.

این برای چاپگر مهم است تا بتواند از چاپ های سه بعدی با کیفیت استفاده کند. با این حال برخی از چاپگرهای سه بعدی ، تسطیح خودکار یا حداقل تراز نیمه اتوماتیک را ارائه می دهند.

بعد از اطمینان از اینکه سکوی ساخت با نازل در یک سطح قرار گرفته است و پرونده در پرینتر بارگذاری می شود ، چاپگر به طور خودکار فایل را می خواند و شروع به اکسترن فیلامنت در سطح چاپ می کند تا اینکه جسم جسمی شکل بگیرد.

مرحله 4: جسم فیزیکی را بردارید

بعد از اینکه کاملاً شکل گرفت ، شی را از سطح ساختن جدا کنید ،

بهترین فناوری چاپ سه بعدی برای معماران

فن آوری های مختلف چاپ سه بعدی وجود دارد و برای انتخاب بهترین پرینترهای سه بعدی برای معماران مهم است که شامل موارد زیر است:

مدل سازی رسوب ذوب شده (FDM) / ساخت فیلامان Fused (FFF)

استریولیتوگرافی (SLA)

پردازش نور دیجیتال (DLP)

ذوب لیزر انتخابی SLM (SLM)

SLS انتخاب لایه انتخابی (SLS)

ساخت شیشه چند لایه (LOM)

ذوب پرتو الکترونیکی (EBM)

فناوری FFF / FDM رایج ترین و مقرون به صرفه ترین فن آوری چاپگر است که توسط معماران استفاده می شود و سپس از فناوری SLA / DLP استفاده می شود .

اما فناوری DLP برای چاپ پروژه های معماری ایده آل نیست زیرا خواص چاپ های SLA / DLP در صورت ممکن است با گذشت زمان تغییر کنند. در معرض نور خورشید و علاوه بر این ، استفاده از فناوری SLA / DLP به آسانی با تکنولوژی FDM نیست.

یکی دیگر از مزیت های فن آوری FDM برای معماران ، انواع مواد رشته ای است که ارائه می دهد. آنها شامل ABS (Acrylonitrile butadiene styrene) ، PLA (اسید پلیلاکتیک) ، نایلون (پلی آمیدهای آلیفاتیک) ، پلی اورتان ترموپلاستیک (TPU) و PETG (پلی اتیلن ترفتالات گلیکول) با خواص مختلف هستند.

مگر اینکه مطالبی را که می خواهید با آن کار کنید بدانید ، رشته PLA را به دیگران ترجیح دهید. استفاده از PLA برای استفاده از آن پیچیده تر است ، به راحتی پیچیده نمی شود و به بستر حرارتی احتیاج ندارد ، اما رشته ABS رایج ترین مواد رشته ای است که به دلیل عملکرد در مدل سازی سه بعدی پروژه های معماری مورد استفاده قرار می گیرد.

رشته AB ABS از استحکام بالا ، انعطاف پذیری متوسط ، از دوام بالایی برخوردار است و می تواند در برابر درجه حرارت بالا مقاومت کند ، اما فقط پرینترهای سه بعدی با تخت گرم از ABS و سایر مواد فیلامنت پشتیبانی می کنند ، در حالی که هر چاپگر سه بعدی می تواند رشت PL PLA را اداره کند.

علاوه بر این ، فن آوری FDM دارای چندین مدل کم هزینه در مقایسه با سایر فن آوری های چاپگر است ، و فناوری FDM نسبت به سایر فناوری های پرینتر سه بعدی ارزان تر نیز ارزان تر است. 

نکات چاپ سه بعدی برای معماران- بهترین پرینترهای سه بعدی برای معماران

به جز اینکه با متریالهایی که چاپ می کنید بخصوص برای یک مبتدی آشنا باشید ، PLA را به هر نوع چاپ دیگر در نظر بگیرید ، ساده ترین استفاده است

اگر چاپگر دارای سطح اتوماتیک نیست ، حتما قبل از چاپ ، صفحه ساخت را با سر چاپ دقیقاً سطح کنید. دستورالعمل کتابچه راهنمای کاربر را مطابق با آن دنبال کنید.

از ویژگی raft در هنگام برش پرونده استفاده کنید تا ثبات در چاپها فراهم شود. ویژگی های raf شبکه ضخیم اطراف جسم اضافه می کند

اطمینان حاصل کنید که در مدل معماری خود از قسمتهای مهم و اساسی استفاده کنید

به خصوص هنگام چاپ با ABS ، مقداری از چسب چوب یا اسپری را روی سطح ساخته شده بمالید تا سطح چاپ صاف و تمیز شود و در نتیجه از پیچ خوردگی جلوگیری کنید. 

 بهترین پرینترهای سه بعدی برای معماران

LulzBot TAZ 6 3D Printer

پرینتر LulzBot TAZ 3D دارای حجم ساخت زیادی است تا بتواند چاپ های بزرگ یا چاپ های کوچک را به طور هم زمان در خود جای دهد.

این صفحه دارای یک صفحه ساخت داغ با قابلیت دستیابی به 300 درجه سانتیگراد همراه با فن های خنک کننده دو قطعه می باشد و این باعث می شود تا برای چاپ های مختلفی از جمله PLA ، ABS ، Copolyesters ، PETG ، چوب ، کامپوزیت های فلزی PLA ، پلی کربنات و ... ایده آل شود. 

خرید پرینتر

  • ۹۸/۰۹/۰۴
  • dg catalog

خرید پرینترهای سه بعدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی