راهنمای خرید پرینتر چهارکاره

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ، CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

راهنمای خرید پرینتر چهارکاره

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ، CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

دستگاههای چندکاره : اسکنر ، پرینتر ، فکس ، کپی همه در یک دستگاه بدون نیاز به کامپیوتر

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ،
CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

ارزان ترین قیمت فروش ( خرید ) چندکاره کانن CANON و سایر ماشینهای اداری:

www.dgcatalog.com

قیمت فروش دستگاههای چندکاره / MULTI FUNCTION
قیمت فروش انواع اسکنر
قیمت فروش انواع دستگاه فتوکپی
قیمت فروش انواع دستگاه فکس / فاکس
قیمت فروش انواع پرینتر لیزری سامسونگ SAMSUNG
قیمت خرید انواع پرینتر سوزنی CANON
قیمت فروش انواع پرینتر لیزری اچ پی HP
قیمت فروش چاپگرهای جوهر افشان کانن CANON
قیمت خرید پرینترهای چندکاره کانن CANON

پیوندها

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
  • dg catalog
  • ۰
  • ۰

Canon MF227DW

پرینتر کانن Canon MF227DW

 ام اف 227 دی دبلیو که در ساخت آن از تکنولوژی لیزری استفاده شده، در دقیقه 27 برگ سیاه و سفید A4 چاپ می‌کند. ظرفیت حافظه‌ی آن 256 مگابایت بوده و توان پیش‌بینی شده از سوی شرکت Canon برابر 10,000  برگ در ماه می‌باشد.

پرینتر کانن Canon 227dw با طراحی خاص و منحصر به فرد خود بسیار مناسب برای استفاده در دفاتر کاری کوچک و منزل می‌باشد. این پرینتر با طراحی جمع و جور و قابلیت های خاص خود استفاده را برای کاربران آسان نموده است .

پرینتر Canon 227dw با دارا بودن چهار ویژگی پرینت ، کپی ، اسکن و فکس به شما سطح بالایی از بهره وری در کارهایتان را ارائه می دهد. به علاوه این پرینتر چهارکاره با دارا بودن طیف وسیعی از اتصالات از جمله امکان اتصال بی سیم و اتصال از گوشی های همراه به کاربران خود این امکان را می دهد تا همیشه و در هر مکان به پرینتر خود متصل بمانند .

227DW

پرینتر canon 227dw برای راحتی و سادگی مجهز به یک صفحه نمایش 6 خطی سیاه و سفید لمسی می باشد به علاوه شما قادر خواهید بود تا با ویژگی های کاربردی به کار رفته در Canon 227dw هر آنچه که نیاز دارید را خودتان به سادگی انجام دهید. 

از قابلیت های کلیدی این پرینتر می توان به دارا بودن ویژگی Airprint که به کاربران خود این امکان را می دهد تا از دستگاه های آیفون و آیپاد خود پرینت هایشان ا دریافت کنند اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های پرینتر canon 227dw می‌توان به امکان پرینت از دستگاه‌هایی با سیستم عامل اندروید ، امکان اسکن و ارسال به دستگاه های همراه ، امکان اتصال وایرلس یا همان اتصال بی‌سیم که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا از هر نقطه از دفتر کار یا منزلشان پرینت بگیرید ، دارا بودن یک صفحه نمایش ال سی دی شش خطی برای سادگی و راحتی انجام کارها ، سرعت بالای پرینت و کپی تا 28 برگ در دقیقه ، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در مصرف کاغذ با امکان پرینت دوروی اتوماتیک ، طراحی فوق العاده و سطح پایین سروصدا در هنگام انجام کار اشاره کرد.

  • dg catalog
  • ۰
  • ۰

گوشی موبایل YotaPhone 2

کمپانی روسی Yota نیز با نوآوری جدید، اسمارت‌فون YotaPhone 2 را با دو صفحه نمایش روانه بازار کرده است.

در گذشته سامسونگ با عرضه Galaxy Note Edge با صفحه نمایشی که از یک سمت خمیده بود و حالا با Galaxy S6 Edge که از دو سمت خمیده است و همچنین ال‌جی با عرضه گوشی G Flex موفق به این کار شده بودند.

اسمارت فون یوتا فون 2، دارای صفحه نمایش اصلی 5.0 اینچی با رزولوشن 1080×1920 از نوع AMOLED با محافظ صفحه گوریلا گلس 3، صفحه نمایش دوم سیاه و سفید 4.7 اینچی از نوع e-ink با رزولوشن 960×540 می‌باشد.
همچنین یوتافون ۳۲ گیگ حافظه داخلی داشته و با پردازنده ۴ هسته‌ای با سرعت ۲٫۳ گیگاهرتز، دو گیگ رم نیز در خود جای داده است.

این گوشی جدید باطری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری داشته و نسل دوم و سوم موبایل را پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی ۸ و دوربین دوم نیز ۲ مگاپیکسل تعریف‌شده است. همچنین مجهز به سیستم‌عامل کیت کت ۴٫۴ است.

سایر مشخصات این گوشی عبارتند از:

حافظه رم 2 گیگابایت

حافظه داخلی 32 گیگابایتی بدون قابلیت پشتیبانی از microSD

دوربین 8 مگاپیکسلی با رزولوشن 2448×3264 پیکسل با فیلم‌برداری FullHD با سرعت 30 فریم بر ثانیه

وبکم 2.1 مگاپیکسل

ابعاد بدنه 9×69.4×144.9 میلی‌متر

وزن 145 گرم

باتری غیر قابل تعویض 2500 میلی‌آمپر.

  • dg catalog