راهنمای خرید پرینتر چهارکاره

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ، CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

راهنمای خرید پرینتر چهارکاره

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ، CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

دستگاههای چندکاره : اسکنر ، پرینتر ، فکس ، کپی همه در یک دستگاه بدون نیاز به کامپیوتر

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ،
CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

ارزان ترین قیمت فروش ( خرید ) چندکاره کانن CANON و سایر ماشینهای اداری:

www.dgcatalog.com

قیمت فروش دستگاههای چندکاره / MULTI FUNCTION
قیمت فروش انواع اسکنر
قیمت فروش انواع دستگاه فتوکپی
قیمت فروش انواع دستگاه فکس / فاکس
قیمت فروش انواع پرینتر لیزری سامسونگ SAMSUNG
قیمت خرید انواع پرینتر سوزنی CANON
قیمت فروش انواع پرینتر لیزری اچ پی HP
قیمت فروش چاپگرهای جوهر افشان کانن CANON
قیمت خرید پرینترهای چندکاره کانن CANON

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بهترین اسکنر دستی - اسکنر قابل حمل اسکن زی

بهترین مارک اسکنر

اسکنر قابل حمل اسکن زی BQS040B

 

اسکنزی 040 هم به مانند نسل قبلی خود افزاره ای است هوشمند با این قابلیت که همیشه میتوانید محیط کار خود را به طور مجازی به همراه داشته باشید. این پویشگر از تکنولوژی بیسیم بلوتوث (Bluetooth) بهره میبرد و با وجود باطری قابل شارژ درهر لحظه میتوانید اطلاعات قابل توجهی را پویش و به اشتراک بگذارید.

این اسکنرطراحی فوق العاده باریک و زیبایی دارد و به راحتی در جیبتان نیز جای میگیرد ؛با حرکت دادن دست و به عبارتی غلتاندن پویشگر برروی اسناد و مدارک، کتب، عکس ها...و یا هر سطح صافی میتوانید اطلاعات مورد نیازتان را ذخیره نمایید.

بدین صورت که اطلاعات در کارت حافظه (داخل جعبه میباشد) به صورت خودکار ذخیره شده و این امکان را خواهید داشت که با اتصال پویشگر به رایانه از طریق کابل همه گذر یا USB، فن آوری بلوتوث و یا با جایگذاری کارت حافظه درون درگاه (slot) موبایل و تبلت خود اطلاعات را منتقل نمایید. این دستگاه مجهز به فن آوری بلوتوث (Bluetooth) جهت ارسال اطلاعات به سایر افزارههای سازگار مانند  تبلت، موبایل، نوت بوک بوده و همچنین از طریق نرم افزار ABBYY  میتوانید به طور خودکار عکس ها را خیلی سریع به ایمیل خود مانند windows live Mail  الحاق کنید و از ویژگی افزونی به نام SkyDrive که این سرویس دهنده ایمیل ارائه میدهد میتوانید بدون درنگ به فضای ابری ارسال نمایید.

اسکنر قابل حمل اسکن زی مدل بی کیو اس 050

در مورد اسکنرهای قابل حمل؛ در ابتدا که از این اسکنرهای قابل حمل رونمایی شد مورد استقبال قرار نگرفتند چرا که از کیفیت پایینی در اسکن متون و تصاویر برخوردار بودند ولی رفته رفته با توجه به این‌که این دستگاه به راحتی قابل جابه جایی و حمل بوده و در هر زمان می‌توان آن را در اختیار داشت، شرکت‌های تولید کننده به فکر ارتقای آن افتادند و کیفیت آن را بالا برده و امروزه مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اند.

در واقع نسل جدید اسکنرها برای سهولت و تسریع اسکن کردن، در ابعاد کوچک‌تر و سبک‌تر طراحی و ساخته شده‌اند. شرکت اسکن زی یکی از تولیدکنندگان قوی در عرصه اسکنرهای دستی است که یکی از تولیدات خود را با نام BQS050M در رنگ‌های خاکستری و مشکی به بازار معرفی کرده است که در این مقاله سعی داریم به معرفی و جزئیات آن بپردازیم.

 

•    طراحی


اسکنر اسکن زی مدل BQS050M اسکنری قابل حمل با استحکام بالا، به ابعاد 40 × 60 × 269 میلی‌متر و وزن 391 گرم به صورت جمع و جور و کاملا متفاوت با دیگر اسکنرها طراحی شده است. کوچکی دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی آن را درون کیف قرار داده و حمل نمایید و هر جایی نیاز به تهیه اسکن از اسناد و مدارکی وجود داشت، از آن استفاده کنید. صفحه نمایش LCD این امکان را می‌دهد که تنظیمات PDF/JPG را به همراه تنظیمات وضوح تصویر انجام دهید. کلیدهای روی دستگاه شامل دکمه Power، ست نمودن زمان، دکمه کیفیت، دکمه فرمت خروجی است. این دستگاه قابلیت خاموش شدن خودکار در صورت استفاده نکردن از آن به مدت 3 دقیقه را نیز دارد. از جمله اقلام همراه اسکنر می‌توان به یک عدد کارت حافظه Micro SD 2GB، کابل USB، دستمال تمیز کننده، دفترچه راهنما، سی دی نرم افزار ABBYY OCR، کاغذ کالیبره نمودن دستگاه، 4 عدد باتری آلکالین وآداپتور برق اشاره کرد.

 

•    عملکرد


اسکنر مدل BQS050M علاوه بر این‌که ظاهری کاملا متفاوت دارد، تکنولوژی ساخت و عملکرد این اسکنر نیز در مقایسه با سایر اسکنرها فرق دارد و براساس فناوری تغذیه خودکار Auto-Feeding طراحی شده است. هم‌چنین از برترین و به روزترین نوع تکنولوژی به نام CIS نیز در آن استفاده گردیده است. از هوشمند بودن این اسکنر می‌توان اینطور تعریف کرد که حس‌گر تصویر آن به محض تشخیص کاغذ در محل درگاه ورودی کاغذ، سریع به حالت آماده باش قرار می‌گیرد و شروع به اسکن می‌کند. از این اسکنر در هرجایی بدون استفاده از کامپیوتر تا اندازه ‌ «A4»یاLegal  می‌توان استفاده نمود. برای این منظور تنها کافی است اسکنر را بر روی سطح اسناد، کتاب، عکس و یا هر سطح صاف دیگری بکشید و تصویر اسکن شده را با کیفیتی بالا داشته باشید. صفحه LCD تنظیم فایل اسکن شده را در فرمت‌های PDF یا JPG و وضوح حداقل 300 و حداکثر 600 dpi ممکن می‌سازد. اسکنر قابل حمل یک دستگاه تخصصی نیست و صرفا جهت برطرف کردن کارهای شخصی و فعالیت ساده و سبک قابل استفاده است. بر همین اساس از فرمت های زیادی نیز پشتیبانی نمی‌کند و در اکثر مواقع محدود به فرمت‌های PDF و JPG می‌باشد. سپس داده‌های اسکن شده بر روی کارت حافظه «Micro SD» به صورت خودکار ذخیره شده و این امکان وجود دارد که با اتصال اسکنر به رایانه از طریق کابل USB و یا با قرار دادن کارت حافظه درون درگاه موبایل و تبلت اطلاعات منتقل گردد. جهت ویرایش و یا ایجاد اسناد جدید نیازی به تایپ کردن وجود ندارد به طوری‌که می‌توان با استفاده از نرم OCR (تشخیص نوری حروف) به راحتی فایل‌های اسکن شده مورد نظر را ویرایش نمود. برای اسکن عکس‌ها نیز قاب ویژه‌ای وجود دارد تا بتوان بدون مخدوش شدن عکس‌ها، از آن اسکن تهیه نمود. 
این دستگاه دارای قابلیت دسته بندی و بایگانی اطلاعات برحسب تاریخ، روز و زمان تعریف شده است. هم‌چنین دارای سیستم توازن اتوماتیک رنگ سفید به منظور طبیعی بودن همیشگی رنگ‌ها؛ امکان کنترل سرعت اسکن از طریق سیستم هوشمند داخلی؛ امکان کار اسکنر بدون باتری از طریق اتصال کابل USB به منبع تغذیه یا کامپیوتر و یا 2 عدد باتری قلمی می‌باشد. 

 

سیستم عامل‌های سازگار با اسکنر BQS050M شامل Windows 7/8, Vista, XP and Mac os10.4 است و نیاز به راه اندازی درایور خاصی ندارد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این اسکنر می‌توان به تکنولوژی اسکن بالا، رزولوشن بالا، عمق اسکن مناسب، سرعت عمل بالا، کیفیت بالای اسکن‌های ارائه شده، بهره‌مندی از امکانات فراوان و ارزش بالا در برابر قیمت مناسب، قابلیت ارسال سریع اسناد از طریق نرم افزار و استفاده از SkyDrive اشاره کرد. از دیگر مشخصه‌های فنی این محصول می‌توان به دریافت خودکار کاغذ اشاره نمود. عرض قابل اسکن با این دستگاه 21 سانتی‌متر و طول 100 سانتی‌متر است. با توجه به اطلاعاتی که درباره این اسکنر بیان گردید، می‌توان گفت برای کارهای معمولی تا حدودی حرفه‌ای مناسب می‌باشد. عدم داشتن قابلیت اسکن دو رو و اسکن نگاتیو از معایب دستگاه به شمار می‌رود.

با توجه به موارد ذکر شده در بالا می‌توان گفت در میان مدل های مختلف اسکنر ،اسکنرهای قابل حمل یا دستی امروزه با توجه به نیاز جامعه و سهولت و تسریع کاربرد آن مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. اسکنر BQS050M به عنوان یکی از اسکنرهای قابل حمل از سرعت، کیفیت، رزولوشن و تکنولوژی اسکن بالایی برخوردار است. اما فقدان قابلیت اسکن دو رو و اسکن نگاتیو از نقاط ضعف دستگاه به شمار می‌رود. به طور کلی این اسکنر صرفا جهت انجام کارهای معمولی تا حدودی حرفه ای مناسب می‌باشد.

اسکنر قابل حمل اسکن زی مدل BSQ202

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که بخواهید از تصویری روی دیوار، یا عکسی درون آلبوم و در کل صفحه ای که به دلیل بزرگی یا هر مورد دگر قابلیت قرار گرفتن در اسکنرهای معمولی را ندارد اسکن تهیه کنید؟

تا چه حد موفق بوده‌اید؟ شاید یک اسکنر مناسب بتواند این نیاز شما را برطرف بکند.همان طور که میدانید اسکنرها از ابتدا تا کنون نه فقط در حوزه فنی بلکه در ابعاد و اندازه نیز تغییرات فراوانی داشته‌اند. برخی کمپانی‌ها با تولید اسکنرهای بسیار کوچک که تحت عنوان اسکنرهای دستی به بازار معرفی شدند توانستند کمک بسیار شایانی به افراد مختلف بکنند.

این دستگاه‌ها  قابل حمل  بوده و این خصوصیت، امکان زیادی را به شما می‌دهد. اگر شما یک دانشجو باشید حتما می‌دانید که به دفعات برایتان پیش آمده که نیاز به گرفتن کپی و یا عکس از یک کتاب و یا جزوه داشته‌اید، مهندسین عمران معمولا نیاز دارند که نقشه های خود را همراه داشته باشند، وکلا همیشه مدارک زیادی را حمل می‌کنند و چندین مورد دیگر که در تمامی این‌ها یک اسکنرها دستی می‌تواند به راحتی و در زمانی بسیار کوتاه از این مدارک، نقشه‌ها و متون اسکن تهیه کرده و بر روی یک حافظه ذخیره‌سازی کند و در مواقع مورد نیاز در اختیار شما قرار دهد.مشخصات فنی و کیفیت ساختاین اسکنر دستی در دو مدل به بازار معرفی شده‌اند. گروهی از آن‌ها نیاز به اتصال به کامپیوتر برای کارکرد دارند ولی برخی دیگر این نیاز را ندارند و با داشتن کارت حافظه می‌توانند اسکن‌های تهیه شده را بر روی این کارت‌ها ذخیره کنند و در مواقع مورد نیاز استفاده کنند.

کمپانی اسکن زی یکی از تولید کنندگان اسکنرهای دستی یکی دیگر از تولیدات خود را با نام BQS020 و در رنگ‌های نقره ای،آبی و صورتی به بازار معرفی کرد. این مدل قادر است که با وضوح 300 و 600 DPI اسکن تهیه کند و با فرمت های PDF و JPG ذخیره نماید. مدت زمان اسکن یکی از پارامترهای مهم در اسکنرها می‌باشد که مدت زمان اسکن با وضوح 600DPI  حدود 13 ثانیه و مدت زمان اسکن با وضوح 300DPI حدود 5 ثانیه می‌باشد.

این اسکنر با توجه به اطلاعاتی که بیان شد می‌توان برای کارهای معمولی و حتی تا حدودی حرفه ای مناسب باشد.کار با این اسکنر بسیار ساده است. تنها کافی است آن را بر روی قسمتی که می‌خواهید از آن اسکن تهیه کنید قرار دهید و سپس کلید اسکن را فشار داده و روی آن قسمت بکشید و در انتها بار دیگر کلید اسکن را فشار دهید.

اگر بخواهید که اسکنی که تهیه کرده‌اید کیفیتی خوبی داشته باشد باید سعی کنید که سرعت پیمایش یکنواختی داشته باشد. نکته جالب این دستگاه این است که به جز سطوح صاف از خیلی چیزها می‌توان اسکن تهیه کرد به طوری که ما در آزمایش‌های خود از صورت و دست خود نیز اسکن تهیه کردیم ولی توصیه می‌کنیم شما این کار را تجربه نکنید. ضمنا این مدل اسکنر تا 32 گیگابایت حافظه را می‌تواند پشتیبانی کند که اگر با کیفیت معمولی اسکن کنید، ظرفیتی معادل 25000 صفحه A4 را در اختیار شما قرار می‌دهد.

عرض قابل اسکن این دستگاه 21 سانتی متر و طول قابل اسکن نیز 100 سانتی متر می‌باشد همچنین منبع تغذیه این وسیله دو عدد باتری و از نوع آلکالاین می‌باشد.جمع بندیدر مجموع کوچکی دستگاه این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی آن را درون کیف خود گذاشته و حمل کنید و هر جا که نیاز به تهیه کپی یا اسکن از صفحات یا مدارکی داشتید استفاده کنید. همچنین پرتابل بودن این دستگاه و عدم نیاز به کامپیوتر برای تهیه اسکن یک امکان ویژه‌ی دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد و آن تهیه اسکن از سطوح مختلف از جمله اعلامیه های روی دیوار که اسکنرهای معمولی چنین امکانی را ندارند.

قیمت اسکنر

  • ۰۰/۰۴/۰۹
  • dg catalog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی