راهنمای خرید پرینتر چهارکاره

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ، CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

راهنمای خرید پرینتر چهارکاره

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ، CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

دستگاههای چندکاره : اسکنر ، پرینتر ، فکس ، کپی همه در یک دستگاه بدون نیاز به کامپیوتر

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ،
CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

ارزان ترین قیمت فروش ( خرید ) چندکاره کانن CANON و سایر ماشینهای اداری:

www.dgcatalog.com

قیمت فروش دستگاههای چندکاره / MULTI FUNCTION
قیمت فروش انواع اسکنر
قیمت فروش انواع دستگاه فتوکپی
قیمت فروش انواع دستگاه فکس / فاکس
قیمت فروش انواع پرینتر لیزری سامسونگ SAMSUNG
قیمت خرید انواع پرینتر سوزنی CANON
قیمت فروش انواع پرینتر لیزری اچ پی HP
قیمت فروش چاپگرهای جوهر افشان کانن CANON
قیمت خرید پرینترهای چندکاره کانن CANON

پیوندها

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تونر کارتریج جوهر مواد مصرفی پرینتر و چندکاره

بهترین لیست قیمت خرید تونر کارتریج جوهر مواد مصرفی پرینتر و چندکاره CARTRIDGE TONER CANON HP SAMSUNG EPSON RICOH

  • dg catalog
  • ۰
  • ۰

روش شارژ کارتریج پرینتر اچ پی HP

توسط یک پیچ گوشتی چهارسو پیچ درپوش L مانند که نگهدارنده درام است را باز کنید.

درپوش نگهدارنده درام را بردارید و مراقب باشید فنر شاتر درام را گم نکنید.

 

(شاتر درام: حائلی که شبیه یک در متحرک کل درام را می‎پوشاند و از آن محافظت می‎کند.)

 

- فنر را روی درپوش قرار دهید

 

- دسته کارتریج را با دست چپ و نیمه دیگر کارتریج را با دست راست نگه دارید. در حالی که نیم تنه تونر (دست راست) را به سمت خودتان می‎کشید نیم تنه درام (دست چپ) را در جهت مخالف حرکت دهید. این عمل باعث می‎شود نیم تنه تونر و درام از یکدیگر جدا شوند .

 

توجـه: مراقب باشید در عمل جداسازی دو نیمه کارتریج، درام آسیب نبیند.

 

هشـدار: درام، حساس‎ترین قطعه کارتریج است که عمل چاپ را انجام می‎دهد. هنگام کار با آن مراقب باشید ضربه نخورد.

- انتهای درام که چرخ دنده دارد را بلند کنید. درام را در حالی که در خلاف جهت حرکت عقربه‎های ساعت می‎چرخانید به سمت خود بکشید تا از محور خود خارج شود. درام را توسط یک دستمال بدون پرز تمیز کنید و دور از نور قرار دهید.

- PCR را به دقت از جای خود بلند کنید. گریس‎های شفت PCR را با دستمال کاغذی تمیز کنید و مراقب باشید گریس با بدنه PCR تماس پیدا نکند. سپس PCR را توسط یک دستمال خشک بدون پرز تمیز کنید.

- دو پیچ وایپر بلید (wiper blade) را باز کنید. وایپر بلید را با احتیاط از جای خود بلند کنید و در صورت امکان آن را با دستگاه دمنده هوا تمیز کنید. لبه پلاستیکی وایپر بلید را با دست یا دستمال تمیز نکنید؛ فقط هوا بگیرید.

- تونر سوخته‎های داخل مخزن را خالی کنید و با هوای فشرده تمیز کنید.

- بلید را در جای خود قرار دهید و دو پیچ آن را ببندید.

- توسط گوش پاک‎کن محل نشستن PCR را تمیز کنید و جایگاه سیاه رنگ PCR را به گریس هدایت کننده برق که معمولاً سیاه رنگ است آغشته کنید. PCR را در جای خود نصب کنید.

- محور درام را تمیز کنید. مقداری گریس هادی برق به محور بمالید.

نکتـه: نمالیدن گریس هادی به محور درام می‎تواند منجر به پرینت روشن تکرار شونده گردد.

 

شارژ کارتریج

- درام را در حالی که در خلاف جهت حرکت عقربه‎های ساعت می‎چرخانید به محور وارد کنید.

13

- درپوش نگهدارنده درام را در محل خود قرار دهید و درام را 5-4 دور در جای خود بچرخانید. جهت چرخاندن درام: چنانچه از بغل به درپوشی که جا زده‎اید نگاه کنید جهت چرخش درام باید خلاف جهت حرکت عقربه‎های ساعت باشد.

در این حالت درام باید آزادانه در جای خود بچرخد. اگر درام حین چرخش از ابتدا گیر می‎کند کمی تونر روی سطح درام بمالید و مجدداً درام را بچرخانید تا روان بگردد. درپوش نگهدارنده درام را مجدداً بردارید و نیم تنه درام را دور از نور به کناری بگذارید.

- دو پیچ سمت چرخ دنده مخزن تونر را باز کنید. توجه داشته باشید پیچ‎های نگهدارنده مخزن تونر واشر دارند؛ مطمئن شوید هنگام بستن درپوش در مراحل بعد از همین پیچ‎ها استفاده می‎کنید، درپوش را بردارید و سه چرخ دنده را از محل خود خارج کنید .

پیچ کارتریج

16


- در سمت دیگر مخزن تونر، پیچ درپوش را بازکنید و درپوش را بردارید .

17

18

 

- پلیت زیر درپوش را خارج کنید.

19

- با دقت غلطک مغناطیسی جذب تونر را خارج کنید . دو بوش پلاستیکی را از دو طرف غلطک بردارید و تمیز کنید. غلطک مغناطیسی را ابتدا با هوای فشرده و سپس با دستمال بدون پرز تمیز کنید.

 توجه: مغزی مغناطیسی غلطک جذب تونر آزاد است. مراقب باشید مغزی از داخل غلطک بیرون نیفتد.

20

- دو پیچ دکتر بلید (doctor blade) را باز کنید. ابتدا زائده‎های پلاستیکی سفید رنگ را بردارید، سپس دکتر بلید را از جای خود خارج کنید. برای این کار می‎توانید از یک پیچ گوشتی کمک بگیرید.

21


22

- داخل مخزن تونر را توسط هوای فشرده تمیز کنید و به مقدار مورد نیاز تونر داخل مخزن بریزید (بین 65 تا 80 گرم که به نوع تونر نیز بستگی دارد). برای این کار می‎توانید ابتدا تونر را داخل یک کیسه پلاستیکی کوچک بریزید و از کیسه پلاستیکی به آرامی در مخزن خالی کنید.

بهتر است تونر را ابتدا خوب تکان دهید و سپس در کیسه بریزید.

- دکتر بلید را توسط هوای فشرده تمیز کنید و در جای خود قرار دهید. زائده‎های پلاستیکی را در دو طرف بلید قرار دهید و پیچ‎ها را ببندید .

23

- بوش‎های غلطک مغناطیسی را در دو طرف غلطک قرار دهید: بوش سفید در سمت چرخ دنده و بوش سیاه در طرف دیگر.

- غلطک مغناطیسی را در جای خود روی مخزن تونر قرار دهید و پلیت زیر درپوش را در سمت بوش سیاه رنگ نصب کنید .

24


- چرخ دنده غلطک و دو چرخ دنده دیگر را در جای خود قرار دهید.

25

- درپوش چرخ دنده‎ها را در جای خود بگذارید و پیچ‎های آن را ببندید.

26

- درپوش طرف دیگر را نیز در جای خود قرار دهید و پیچ آن را ببندید.

27

- در حالی که نیم تنه درام را با دست چپ و نیم تنه تونر را با دست راست نگه داشته‎اید دو نیمه را مطابق شکل زیر تنظیم کنید.

28

29

- همینکه تنظیم کردید، نیم تنه درام را به سمت خودتان و نیم تنه تونر را در جهت مخالف کمی حرکت دهید .

30

- توسط یک پیچ گوشتی کوچک تخت، فنر را در جای صحیح خود قرار دهید.

31

- درپوش نگهدارنده درام را در جای خود قرار دهید و پیچ آن را ببندید. درام را 3-2 دور در همان جهتی که قبلاً گفته شده بچرخانید.

32

- فنر شاتر درام را در جای خود قرار دهید.

33

- چنانچه می‎خواهید درصد باقیمانده تونر کارتریج نشان داده شود چیپ کارتریج را عوض کنید. برای این کار زائده‎های پلاستیکی دو طرف چیپ را ببرید و چیپ را دربیاورید و چیپ جدید را در جای چیپ قبلی نصب کنید.

34

- کارتریج آماده نصب در پرینتر است. موفق باشید!

با تمام توضیحات برای شارژ پرینتر یا رفع ایراد فنی با ما تماس بگیرید.
  • dg catalog
  • ۰
  • ۰

پرینت سریع از تبلت، موبایل و لپ تاپ

از زمانیکه تبلت اپل لپ تاپ و موبایل جزو لاینفک بسیاری از خانه‌ها شده و همینطور بعنوان وسیله‌ای ضروری در بسیاری از مشاغل بکار می رود نیاز برای یافتن راه حلی که بتوان از آنها پرینت گرفت رو به افزون است.

شیوه‌های متعدد پرینت گرفتن برای برطرف کردن این نیاز وجود دارد. این شیوه‌ها به پنج دسته متفاوت تقسیم می شوند که ما در اینجا به بررسی آنها می پردازیم:

نرم افزارایرپرینت airprint که محصول خود شرکت اپل است؛ نرم افزارپرینت سرور که به کامپیوتری در شبکه‌ی وای-فای شما نصب می شود؛ اپلیکیشن پرینت گیری ios که مخصوص تولیدکنندگان و برنامه نویسان شخص ثالث است؛ سرویس کلاود پرینتینگ cloud printing؛ و در نهایت پرینت گیری از ایمیل. بعلت اینکه راه حل هایی که برای پرینت گیری وجود بر اساس سیستم os هستند بنابراین بسیاری از شیوه های پرینت گیری از تبلت ipad شبیه و در بسیاری موارد یکسان با شیوه‌های پرینت گرفتن از آیفون iphone هستند.


1- ایرپرینت airprint

در مقالات قبل از تفاوت eprint , airprint گفتیم. از اواخرسال ۲۰۱۰، نرم افزار کاربردی ایرپرینت با ورژن های ios ۴.۲ یکی شدند و این روشی بسیار آسان و سریع برای پرینت گیری از آی پد متصل به شبکه وای- فای به پرینتر سازگار متصل در همان شبکه می باشد.

تمامی مدل های آی پد قابلیت ایرپرینت را دارند. نرم افزار گزینش محدودی برای پرینت دارد که به شما امکان انتخاب تعداد کپی ها به انضمام جزئیات دیگر را می دهد. ورود پرینترهای بیسیم جدید که ایرپرینت را نیز ساپورت می کنند از جمله خبرهای خوش عرصه کامپیوتر است.

با ایرپرینت شما قادر به پرینت گیری از مدارک خود در برنامه های اپل از جمله عکس، سافاری، میل، آی فوتو و همینطور بسیاری از برنامه های شخص ثالث می باشید. زمانیکه شما پوشه مدارک خود را در یک برنامه سازگار با ایرپرینت باز می کنید، شما قابلیت دسترسی به دکمه اشتراک گذار یا (share) را با آیکونی (که معمولا بصورت علامت فلش روبه جلو) که در قسمت بالا یا پایین صفحه قرار دارد را دارید.

دکمه پرینت را کلیک کنید صفحه ی مربوط به گزینه های پرینت ظاهر می شود. گزینه انتخاب پرینتر را کلیک کرده و برنامه مشغول به جستجو برای ایرپرینت سازگار با پرینتر متصل به شبکه وای-فای شما می شود. زمانیکه شما پرینتر مورد نظر خود را انتخاب کردید آماده پرینت گرفتن از مدارک خود هستید.

2- نرم افزار پرینت سرور

اگر پرینتر شما ایرپرینت را پشتیبانی نمی کند، برنامه های نرم افزاری وجود دارند که قادر به پشتیبانی از برنامه ایرپرینت می باشند.( پرینتر مادامیکه به شبکه وای-فای متصل است حتی می تواند به صورت usb اتصال برقرار کند). اینگونه برنامه ها بعنوان سرور پرینتری عمل می کنند و می توانند به کامپیوتر شما در شبکه نصب شوند. برای مثال با نرم افزار پرینتوپیا printopia شما نیاز به نصب این نرم افزار را در سیستم عامل مک دارید. نرم افزار Presto  (که ما در زمان مرور این برنامه از آن بعنوان فینگر پرینت ۲ (finger print 2 نیز اشاره کردیم) هم با ویندوز و هم با سیستم عامل مک سازگار است.

سرورهای پرینت گیری به قابلیت ایرپرینت الحاقاتی را اضافه می کنند؛ پرستو با گوگل کلاد پرینت نیز سازگار است وبه دستگاه های ios این امکان را می دهد که پرینترها را از طریق یونی کست domain main server unicast (ارتباط یک به یک) بجای مولتی کست multicast (ارتباط یک به چند) شناسایی کند که چندان قابل اعتماد نبوده و در آن ایرپرینت خود به جستجوی پرینترها می پردازد؛ پرینتوپیا printopia  از فایلی که شما در حال پرینت گرفتن از آن هستید یک کپی از آن فایل را به سیستم عامل مک mac، دراپ باکس dropbox، اورنوت  evernote و سرویس های مشابه که ساختار آنها بر اساس کلاود پرینت است در اختیار شما قرار می دهد.

printopia

3-برنامه ها یا اپلیکیشن های پرینت گیری

تقریبا تمامی تولیدکنندگان برتر پرینتر اپلیکیشن هایی را تعبیه کرده اند که قابلیت پرینت گیری از آی پد ( و یا دیگر دستگاه های ios ) به پرینتر ساخت خود که متصل به شبکه وای- فای را دارد. دستگاه آیفون و پرینتر باید در یک شبکه وای-فای متصل باشند؛ اگر پرینتر قابلیت پرینت گیری در شبکه را داشته باشد اپلیکیشن به راحتی آن را پیدا میکند.

این برنامه ها به شما امکان پرینت گیری از اسناد متفاوت خود را می‌دهند. در بسیاری از موارد این برنامه‌ها مرورگری ( با قابلیت محدود) برای بارگذاری و پرینت گیری از صفحات وب را دارند.

برخی ازاین برنامه ها کارایی محدودی دارند درحالیکه برخی مانند چاپگر موبایل سامسونگ و آی پرینت اپسون این امکان را بکاربر می‌دهند که آی پد ipad خود را اسکن کرده و سپس چند راه برای پرینت گیری به کاربر پیشنهاد می‌دهند. بسیاری ازین برنامه ها با سرویس های کلود cloud ادغام می شوند تا بتوان از آنها نیز پرینت گرفت.

برنامه سازان اپلیکیشن های شخص ثالث نیز ازین شیوه بهره برده‌اند. بعنوان مثال شرکت تکنولوژی ثینکاستریم Thinxtream یک برنامه کاربردی پرینت جینی print jinni  ارایه کرده که امکان پرینت گرفتن از آی پد با پرینتری از شرکت های متفاوت که تنها این قابلیت بروی آنها نصب شده را به کاربر می دهد.

نمونه دیگر این اپلیکیشن ویژه برند canon است بنام موپریا.

 MOPRIA چیست ؟

ویژگی MOPRIA در دستگاه های تلفن همراه به صورت خود کار با اتصال به شبکه بی سیم wi -fiبه کاربران اجازه می دهد تا به سادگی با انتخاب و ضربه زدن گزینه چاپ از منو شناسایی و انتخاب  چاپگر ، پرینت ایمیل و اسنادشان را دریافت کنند.

برنامه کاربردی"موپریا"را می‌توانید از فروشگاه google play برای فعال کردن قابلیت چاپ از هر گوشی یا تبلت با سیستم عامل اندروید (ورژن 4.4 یا جدیدتر) نصب کنید. پس از نصب ، به سادگی دستگاه خود را به همان شبکه‌ای که پرینتر به آن متصل است وصل  کرده و بعد بدون نیاز به نصب برنامه یا تنظیمات اضافی کار خود را پیش ببرید . به عنوان یک عضو موسس mopria ، کمپانی کانن به توسعه محصولاتی با گواهی mopria که یک گزینه ایده آل برای کاربران متعهد می‌باشد ، می‌پردازد. 

برای استفاده از امکان mopria در پرینترهای کانن چه قابلیت‌های دیگری لازم است؟

1- گوشی های هوشمند و تبلت ها با سیستم عامل اندروید ورژن 4.4 یا جدیدتر گوشی اندروید یا تبلتتان ممکن است این امکان را داشته باشد . تا به نسخه اندروید 4.4 یا همان kitkat به روزرسانی شود . 

2- پرینتری که از استاندارد اتحاد mopria پشتیبانی می کند .

3- شبکه بیسیم .

دستگاه تلفن همراه و پرینتر باید به یک شبکه متصل باشند . چاپگر باید به صورت بی سیم یا با یک کابل اترنت به شبکه متصل باشند .

4- نرم افزاری که از برنامه چاپ اندروید kitkat پشتیبانی می کند .

بسیاری از برنامه های اندروید مانند کروم ، جی میل ، گالری ، درایور و quick office در حال حاضر شامل یک گزینه چاپ در منو هستند . زمانی که mopria فعال شود چاپگر شما در گزینه های چاپ ذکر می شود . اگر گزینه پرینت در یک برنامه اندروید نمایش داده نشود به این معنی است که برنامه اندروید kitkat یا همان اندروید 4.4 ویا mopria در این زمان پشتیبانی نمی شود . 

توجه :برنامه چاپ mopria از طریق شبکه های بیسیم عمومی، اتصالات بلوتوث و یا اتصالات داده های تلفن همراه تلفن همراه چه  3G و چه  4G  پشتیبانی نمی شود . 

شما ممکن است نیاز به روزرسانی سیستم چاپگر خود به منظور استفاده از MOPRIA پیدا کنید.

4-سرویس کلاود پرینتینگ cloud printing

سرویس های کلاود پرینتینگ که نمونه‌ی آن سرویس تین پرینت کلود پرینتر thinprint cloud printer کورتادو و گوگل کلاود پرینت هستند به کاربر امکان ارسال یک فایل از آی پد خود را به کلاود سرویس مورد نظر می‌دهد که آن را بصورت فایل قابل پرینت تغییر میدهد و به پرینتری که توسط کاربر یا شرکت تعیین شده ارسال می‌کند.

cortado

یک امتیاز بارز کلاود پرینتینگ این است که شما در هر جایی که به اینترنت متصل باشید می‌توانید از سرویس کلاود پرینتر پرینت گیری کنید؛ مزیت بعدی امکان پرینت گیری از ابزارهای متفاوت مانند لپتاپ، دسک تاپ، و دستگاه های موبایلی که بقیه ی سیتم عامل ها را اداره می کنند وجود دارد. اشکالی که این برنامه دارد امکان پرینت گرفتن را فقط  به تعداد محدودی از برنامه ها می دهد که عمدتا برنامه های بهره ور اصلی هستند بجز برنامه ایمیل آی پد وسافاری.

برنامه ی گوگل کلاود پرینت آنگونه که قبلا پیش بینی می شد به اکو سیستم گوگل وارد شده است؛ با یک دستگاه ios شما میتوانید از گوگل کروم، جی میل، اسناد گوگل (google documents)، و سایر برنامه های گوگل پرینت بگیرید. پرینت سنترال پرو print centeral pro از جمله معدود برنامه های ios است که امکان پرینت گرفتن از اسناد گوناگون  را که در برنامه گوگل کلاود پرینت ثبت می شود به کاربر می دهد.

email printing

5-پرینت گیری از ایمیل

hp با استفاده از قابلیت ایپرینت خود (این برنامه با برنامه ی پرینت گیری از موبایل  hp ePrint Home & Biz اشتباه نشود) و اپسون با برنامه اپسون ایمیل پرینت Epson connects Email Print به کاربران یک راه حل بسیار عالی برای پرینت گیری ارایه می‌دهد. هنگامی که بحساب کاربری خود در ایمیلتان وارد می شود پرینتر شما یک آدرس ایمیل را تعیین می‌کند. زمانیکه شما سند مورد نظر را به آن می فرستید (ایمیل می کنید) (از آی پد، یا هر وسیله و ابزار کامپیوتری دیگر و در هر نقطه از جهان) پرینتر بطور خودکار آن را چاپ می کند.

نتیجه گیری

همانطور که تبلت ها همواره در حال پیشرفت و تولید شدن است به همان نسبت راه های پرینت گرفتن از آن روبه رشد است. حال اینکه کدامین راه بهتر است بسته به نیاز شما دارد. ایرپرینت امکان پرینت گرفتن آسان و سریع را در شبکه وای-فای بشما می‌دهد اما همه‌ی پرینترها این قابلیت را ندارند.

برنامه های کاربردی پرینت گیری قابلیت بیشتری نسبت به سایر روش ها دارند اما تنها تعداد معدودی از برندهای پرینتر از آن پشتیبانی می کنند. پرینت گیری از ایمیل شیوه ی فوق العاده ای است اما کما کان تعداد محدودی از پرینترها قابلیت آن را دارند. سرویس های کلاود پرینتینگ شیوه‌ی بسیار مناسبی است برای اداره جات و یا افرادی که از برنامه های بهره‌ور استفاده می‌کنند و تمایل دارند این شیوه نیاز آنها را برآورد کند.

در بسیاری از موارد شما می‌توانید چندین روش را برای سهولت در پرینت گرفتن از برنامه های گوناگون و پرینترهای مختلف ادغام کرده و از اسناد متفاوتی پرینت بگیرید. در هر حال یک روشی که تمامی قابلیت های پرینت گیری را داشته باشد برای تبلت وجود ندارد، اما در خلال همه ی این روش ها باید شیوه‌ای را که مناسب با نیازتان است پیدا کنید.

  • dg catalog
  • ۰
  • ۰

پرینتر اچ پی HP M 651 n تک کاره لیزری رنگی

پرینتر HP 651N از سری پرینترهای مقرون به صرفه که مناسب برای مصارف اداری و سازمانی است .بدنه ی آن در دورنگ طوسی کم رنگ و پررنگ می باشد که در سمت راست دستگاه صفحه نمایش لمسی و رنگی وجود دارد. این پرینتر تک کاره و رنگی می باشد. در کل طراحی زیبا و کیفیت فوق العاده ای دارد.هم چنین دارای قابلیت اتصال به شبکه را هم دارا می باشد.


پرینتر 651 ان از نظر وزنی سنگین می باشد.حدودا 39 کیلوگرم وزن دارد که به نظر می رسد همانند دستگاه های فتوکپی طراحی شده است . سرعت و کیفیت بالایی در چاپ دارد  البته این نکته قابل ذکراست که کیفیت چاپ پرینترهای لیزری رنگی هرگز به پای کیفیت چاپ پرینترهای جوهرافشان نمی رسد و این مطلب نشان می دهد که این پرینترها کاربری خاصی دارند.حداقل و حداکثر حافظه این پرینتر 1.5 گیگابایت می باشد.

کارتریج پرینتر اچ پی M651n

به طور کلی پرینترهای لیزری رنگی دارای چهار کارتریج هستند که یکی از این کارتریج ها به رنگ مشکی و شماره 330 و سه تای دیگر به رنگ های دیگر و شماره ی 331 هستند.

این کارتریج ها در بازار کالای دیجیتال با دو کیفیت و دو قیمت متفاوت وجود دارند. کارتریج های طرح با قیمت کمتر و کیفیت معمولی و کارتریج های فابریک با قیمت بالاتر و کیفیت بهتر.با توجه به نوع کار و اهمیت کیفیت در آن می توان یکی از آنها را تهیه کرد.

  • dg catalog
  • ۰
  • ۰

پرینتر اچ پی HP M 553 n

اچ پی HP M 553 n تک کاره لیزری رنگی

پرینتر 553ان از نظر وزنی سنگین می باشد.حدودا 30 کیلوگرم وزن دارد که به نظر می رسد همانند دستگاه های فتوکپی طراحی شده است .

سرعت و کیفیت بالایی در چاپ دارد  البته این نکته قابل ذکراست که کیفیت چاپ پرینترهای لیزری رنگی هرگز به پای کیفیت چاپ پرینترهای جوهرافشان نمی رسد و این مطلب نشان می دهد که این پرینترها کاربری خاصی دارند.

کارتریج پرینتر 553N

به طور کلی پرینترهای لیزری رنگی دارای چهار کارتریج هستند که با شماره‌ی فنی 508 در اختیار مشتریان هستند.

این کارتریج ها در بازار کالای دیجیتال با دو کیفیت و دو قیمت متفاوت وجود دارند. کارتریج های طرح با قیمت کمتر و کیفیت معمولی و کارتریج های فابریک با قیمت بالاتر و کیفیت بهتر با توجه به نوع کار و اهمیت کیفیت در آن می توان یکی از آنها را تهیه کرد.


  • dg catalog
  • ۰
  • ۰

پرینتر 553 از نظر وزنی سنگین می باشد.حدودا 30 کیلوگرم وزن دارد که به نظر می رسد همانند دستگاه های فتوکپی طراحی شده است .

سرعت و کیفیت بالایی در چاپ دارد  البته این نکته قابل ذکراست که کیفیت چاپ پرینترهای لیزری رنگی هرگز به پای کیفیت چاپ پرینترهای جوهرافشان نمی رسد و این مطلب نشان می دهد که این پرینترها کاربری خاصی دارند.

پرینتر 553 دی ان برخلاف مدل قبلی خود یعنی 553 ان دارای قابلیت چاپ دوروی اتوماتیک می باشد.

کارتریج پرینتر 553DN

به طور کلی پرینترهای لیزری رنگی دارای چهار کارتریج هستند که با شماره‌ی فنی 508 در اختیار مشتریان هستند.

این کارتریج ها در بازار کالای دیجیتال با دو کیفیت و دو قیمت متفاوت وجود دارند. کارتریج های طرح با قیمت کمتر و کیفیت معمولی و کارتریج های فابریک با قیمت بالاتر و کیفیت بهتر با توجه به نوع کار و اهمیت کیفیت در آن می توان یکی از آنها را تهیه کرد.

  • dg catalog
  • ۰
  • ۰

پرینتر اچ پی 605dn ، رنگ بدنه ی سفید رنگ دارد. صفحه نمایش LCD در قسمت سمت راست چاپگر قرار دارد.

دارای دو سینی کاغذ است که ظرفیت کاغذ سینی اصلی 10500 برگ و ظرفیت کاغذ سینی دستی 100 برگ است.قابلیت نصب هارد دیسک را دارد که از این طریق می توان با 4 مخزن در این پرینتر تک کاره کار کرد. پرینتر 605dn اچ پی برای چاپ بیش از 1000 برگ در روز مناسب است.

کارتریج پرینتر اچ پی 605dn

پرینتر 605dn اچ پی دارای کارتریج hp 81A است که کارتریج استاندارد آن است و از کارتریج 81x hp هم می توان برای آن استفاده کرد. با کارتریج 81x میزان کارکرد پرینتر به 35000 برگ افزایش پیدا می کند که این مقداز حجم بسیار زیادی را پوشش می‌دهد.

  • dg catalog