راهنمای خرید پرینتر چهارکاره

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ، CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

راهنمای خرید پرینتر چهارکاره

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ، CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

دستگاههای چندکاره : اسکنر ، پرینتر ، فکس ، کپی همه در یک دستگاه بدون نیاز به کامپیوتر

ارزانترین قیمت فروش پرینترهای چندکاره کنن ، اچ پی ، سامسونگ ، برادر ، پاناسونیک ،
CANON,HP,SAMSUNG,PANASONIC,BROTHER

ارزان ترین قیمت فروش ( خرید ) چندکاره کانن CANON و سایر ماشینهای اداری:

www.dgcatalog.com

قیمت فروش دستگاههای چندکاره / MULTI FUNCTION
قیمت فروش انواع اسکنر
قیمت فروش انواع دستگاه فتوکپی
قیمت فروش انواع دستگاه فکس / فاکس
قیمت فروش انواع پرینتر لیزری سامسونگ SAMSUNG
قیمت خرید انواع پرینتر سوزنی CANON
قیمت فروش انواع پرینتر لیزری اچ پی HP
قیمت فروش چاپگرهای جوهر افشان کانن CANON
قیمت خرید پرینترهای چندکاره کانن CANON

پیوندها

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فروش اسکنر دستی قابل حمل Handy Scanner - اسکنر دستی 600 DPI با کیفیت بالا. رنگی و سیاه و سفید. سرعت بالا 3 تا 6 ثانیه.easy scanner. اسکنر پرتابل و همراه اسکن زی SCANZEE

  • dg catalog
  • ۰
  • ۰

بارکدخوان میندئو  2250

بارکدخوان 2250 ساخت شرکت میندئو، از تکنولوژی لیزری برای اسکن بارکدها بهره می‌گیرد. سرعت اسکن این بارکد اسکنر 200 خط در ثانیه بوده و بهترین فاصله‌ی مناسب برای خواندن آن 42 سانتیمتر در نظر گرفته شده است. MINDEO 2250 دارای یک پایه ثابت و پورت‌های USB، PS2 و سریال برای ارتباط با کامپیوتر می‌‌باشد.

MINDEO 2250 Barcode Scanner

  • dg catalog

فیش پرینتر اپسون TM T20

فیش پرینتر اپسون تی ام تی 20 با ابعاد 140x199x146 میلیمتر و وزن 1.7 کیلوگرم از دستگاه های مطرح چاپ فیش می‌باشد که شرکت اپسون در طراحی و تولید آن، تکنولوژی حرارتی را برای چاپ در نظر گفته است.

بازه‌ی عرض قابل چاپ این فیش پرینتر 58 تا 80 میلیمتر را شامل شده و در هر ثانیه 150 میلیمتر را به چاپ می‌رساند.

از دیگر ویژگی‌های این پرینتر صدور فیش می‌توان به چاپ متن، بارکد و گرافیک با کیفیت بالا و قابلیت اتصال به کشوی پول و دیوار اشاره نمود که با تجهیز به یک کاتر، برش خودکار فیش های صادر شده را برای کاربران فراهم می‌نماید

. در مورد ارتباط با کامپیوتر نیز علاوه بر پورت‌های USB و سریال از پورت اترنت نیز می توان استفاده نمود.

مشخصات فیش پرینتر EPSON TM T20

تکنولوژی چاپ

حرارتی

   عرض چاپ

58 - 80 میلیمتر

   نوع ارتباط با کامپیوتر

DKD/USB(اختیاری)

   سرعت چاپ

150 میلیمتر در ثانیه

   ابعاد

140x199x146 میلیمتر

   کاتر دارد
   پورت ارتباط با کامپیوتر

USB - سریال - اترنت

   وزن

1.7 کیلوگرم

  • dg catalog
  • ۰
  • ۰

بارکد اسکنر بیسیم میندئو cs 3290

بارکدخوان بی‌سیم سی اس 3290 ساخت شرکت میندئو، تکنولوژی لیزری را برای اسکن بارکدها به خدمت گرفته است.

سرعت اسکن این بارکد اسکنر 200 اسکن در ثانیه بوده و بهترین فاصله‌ی مناسب برای خواندن آن صفر تا 30 سانتیمتر در نظر گرفته شده است.

MINDEO 3290 دارای یک پایه ثابت می‌باشد که به عنوان شارژر نیز استفاده شده و از پورت‌ USB برای ارتباط با کامپیوتر بهره می‌گیرد.

مشخصات MINDEO CS 3290 1D Barcode Scanner

  تکنولوژی اسکن

لیزری-بی سیم

   سرعت اسکن

200 اسکن در ثانیه

   فاصله خواندن

30 سانتیمتر

   پایه ثابت

دارد-شارژ هم می باشد

   نوع ارتباط با کامپیوتر

USB

  • dg catalog
  • ۰
  • ۰

فیش پرینتر BIXOLON SRP 150

فیش پرینتر اس آر پی 150 ساخت شرکت نام آشنای بیکسولون از نوآوری های ساخت فیش پرینتر بوده که با تکنولوژی حرارتی به چاپ فیش هایی با عرض 58.5 میلیمتر و کیفیت 203 dpi می پردازد.

برای ارتباط این پرینتر صدور فیش با کامپیوتر می توان از پورت USB استفاده نمود. سرعت چاپ SRP 150 نیز برابر 70 میلیمتر بر ثانیه در نظر گرفته شده است.

مشخصات BIXOLON SRP 150

  تکنولوژی چاپ

حرارتی

   عرض چاپ

58.5 میلیمتر

   وضوح چاپ

203dpi

   نوع ارتباط با کامپیوتر

USB 2.0

   سرعت چاپ

70 میلیمتر در ثانیه

  • dg catalog
  • ۰
  • ۰

پرسش و پاسخ درباره ماشین های اداری

 محصولات شرکت hp ساخت چه کشوریست؟

 چین به سفارش امریکا

 ارسال سفارشات برای چه شهرهایی امکان پذیر است؟

 کلیه ی شهرستانها

 برای دریافت پیش فاکتورچه کاری باید انجام دهم؟

 با شرکت تماس گرفته و شماره فکس و دستگاههای درخواستی خود را اعلام کرده تا پیش فاکتور در حداقل زمان برای شما فکس شود

 تفاوت شارژ در مرکز شما با شارژ توسط سایر شارژکاران چیست؟

 این تفاوتها چند دسته است: 1- مهمترین تفاوت در این است که دستگاه پرینتر کلیه کارتریج‎هایی که شارژ می‎کنیم در مرکز موجود است و کارتریج‎های شارژ شده را تست نموده و مشتری می‎تواند قبل از دریافت کارتریج، نمونه پرینت و کیفیت آن را ببیند. 2-کیفیت چاپ کارتریج شارژ شده مشابه کارتریج فابریک است. 3-تعداد برگ پرینت کارتریج شارژ شده را از روی کنتور پرینتر گارانتی می‎کنیم که معادل کارتریج فابریک باشد. 4- کارتریج‎های شارژ شده تا پایان عمر پرینتشان با کیفیت اولیه پرینت می‎کنند و از خال‎دار یا لکه‎دار شدن کاغذ (به واسطه پاشیدن پودر تونر) خبری نیست.

 زمانیکه دستور پرینت ارسال می گردد اما Printer عمل چاپ را انجام نمی دهد چکار کنیم؟

 persianbax توجه نمایید که Printer شما Error می دهد یا خیر، در مواقعی که دستگاه Error می دهد با توجه به Error مربوطه باید اقدام گردد. در صورتی که چاپگر Error نمی دهد، مشکل از کابل USB ویا موارد نرم افزاری است. (اشکالاتی نظیر: نصب ناصحیح دستگاه - مشکلات رایج ویندوز - نرم افزارهای آنتی ویروس و یا فایروال ها).

 پرینتر توسط سیستم شناسایی نمی شود چه کاری انجام دهیم ؟

 پرینتر را با کابل USBو کامپیوتر دیگر تست نمائید. پیش از نصب مجدد از پاک شدن نصب پیشین روی سیستم عامل خود مطمئن شوید. CD راه انداز را گام به گام نصب کنید. تنها درقسمتی که پیغام مربوطه به اتصال کابل USB ظاهر شد کابل را وصل کنید. (توجه داشته باشید که کابل USB از ابتدا متصل نباشد). درصورتی که هم چنان مشکل پابرجاست به مرکز مجاز خدمات مراجعه نمائید.

 من تازه یک پرینتر سامسونگ خریداری کرده ام، آیا به نرم افزار فیکس نیازخواهم داشت ؟

 شما تا تعداد مشخصی پرینت می توانید با همان کارتریجی که روی پرینتر است پرینت بگیرید ولی بعد از مدتی باید کارتریج را تعویض کنید و یا اینکه از نرم افزار ریست استفاده کنید .پیشنهاد ما به شما گرفتن ریپورت در این مرحله است چرا که بعد از اتمام محدودیت تعداد پرینت ممکن است قادر به گرفتن ریپورت از پرینتر نباشید.

 من یک پرینتر سامسونگ خریدم و بعد از اتمام تونر ، آن را شارژ کردم و با اینکه پرینتر ، پرینت می گیرد ولی چراغ پرینتر همچنان قرمز است ،آیا من نیازی به ریست خواهم داشت؟

 کار کردن پرینتر شما موقتی است و بعد از مدتی با اینکه ممکن است تونر کارتریج تمام نشود ولی دیگر قادر به گرفتن پرینت نخواهید بود و باید از از نرم افزار ریست استفاده کنید تا برای همیشه از همان کارتریج استفاده کنید .

 چرا قیمت شارژ در بعضی فروشگاه‎ها پایین‎تر از شارژ در مرکز شماست؟

 با توجه به اینکه پودر تونر، اصلی‎ترین پارامتر در تعیین کیفیت و قیمت شارژ است، پودر بکار رفته برای شارژ لیزر رنگی در این مرکز، پودر درجه یک آمریکایی است. بدیهی است استفاده از پودرهای یونیورسال چینی یا کره‎ای باعث شارژ با قیمت پایین‎تر (و البته کیفیت پایین‎تر) می‎شود، بنابر این اگر به دنبال پایین‎ترین قیمت شارژ (و طبیعتاً کیفیت و احتمالاً پرینت با تعداد برگ کمتر) هستید به سراغ ما نیایید.

 آیا میتوان زمان energy save را در دستگاه های es166/206 و es181/211 تغییر داد؟و چگونه دستگاه از این حالت خارج میشود؟

 ابتدا کلید (ستاره) را چند ثانیه نگه دارید، برای دو ثانیه در نمایشگر دستگاه عبارتSLP نمایش داده می شود که مخفف Sleep است و در همین لحظه می توانید با زدن کلید 100% وارد تنظیم زمان Super sleep (SPS) شوید. پس از چند لحظه، زمان مربوطه (بر حسب دقیقه) روی نمایشگر دستگاه ظاهر می شود و با کلیدهای ZOOM (25% و 200%) می توانید این زمان را تغییر دهید و در پایان برای ذخیره کلید START را بزنید. برای مطالعه ی ادامه ی مطلب به فایل user_note2 در قسمت دانلود فایل مراجعه فرمایید.

 تفاوت شارژ در مرکز شما با شارژ توسط سایر شارژکاران چیست؟

 این تفاوتها چند دسته است: 1- مهمترین تفاوت در این است که دستگاه پرینتر کلیه کارتریج‎هایی که شارژ می‎کنیم در مرکز موجود است و کارتریج‎های شارژ شده را تست نموده و مشتری می‎تواند قبل از دریافت کارتریج، نمونه پرینت و کیفیت آن را ببیند. بنابر این اگر پرینتری را موجود نداشته باشیم کارتریج آن مدل را شارژ نمی‎کنیم. 2-کیفیت چاپ کارتریج شارژ شده مشابه کارتریج فابریک است. 3-تعداد برگ پرینت کارتریج شارژ شده را از روی کنتور پرینتر گارانتی می‎کنیم که معادل کارتریج فابریک باشد. 4- کارتریج‎های شارژ شده تا پایان عمر پرینتشان با کیفیت اولیه پرینت می‎کنند و از خال‎دار یا لکه‎دار شدن کاغذ (به واسطه پاشیدن پودر تونر) خبری نیست.

 در دستگاه های سری es166 یا es181 چگونه میتوان یک سایز استاندارد جدید را برای دستگاه تعریف کرد؟

 برای دریافت پاسخ این سوال به قسمت دانلود فایل از بخش پشتیبانی فنی رفته و فایل user_not001 را دانلود نمایید.

 چگونه میتوان تعداد کپی و یا پرینت گرفته شده توسط دستگاه(کنتور) را مشاهده کرد؟

 برای دریافت پاسخ این سوال به قسمت دانلود فایل مراجعه کرده سپس فایلی به نام "روش خواندن کنتور" را دانلود نمایید.

 دستگاه های چند منظوره ی توشیبا علاوه بر کپی چه قابلیت های دیگری دارند؟

 e-Bridge یک تکنولوژی منحصر به فرد در دستگاههای چند منظوره ی توشیبا است که در آن یک دستگاه چند منظوره از بهم پیوستن یک اسکنر ، یک چاپگر و یک کامپیوتر تشکیل شده است، سیستم عامل کامپیوتر بکار رفته در این مجموعه نگارش خاصی از سیستم عامل قدرتمند لینوکس است که در نوع خود منحصر به فرد است. از قابلیت های این تکنولوژی میتوان به انعطاف پذیری ، سرعت و قابلیت های نرم افزاری بالا اشاره کرد. این تکنولوژی انحصاراً در دستگاههای چند منظوره ی توشیبا به کار رفته و در هیچ برند دیگری یافت نمیشود. در تمامی دستگاههایی که با تکنولوژی e-Bridge تولید شده اند پورت شبکه و به طبع آن امکانات پیشرفته ی کنترل و مدیریت تحت شبکه بصورت یک زیر ساخت وجود دارد. دستگاههای چند منظوره توشیبا علاوه بر انجام فعالیتهای معمول از قبیل کپی ،پرینت و اسکن و همچنین امکانات پیشرفته کاربری دارای قابلیتهای منحصر بفرد و خاص دیگری نیز می باشند ادامه ی مطالب را در قسمت دانلود فایل تحت عنوان" e-studio فقط یک کپی نیست" مطالعه فرمایید.

 آیا دستگاه های es166/206 و es181/211 با ویندوز 7 سازگار میباشند؟در صورتی که درایوری برای این مدل ها وجود دارد لطفاً راهنمایی فرمایید.

 بله .دستگاه های مدل es166/206 و es181/211 در ویندوز هفت درایور دارند و باید از سایت توشیبا آخرین نسخه ی درایور را دانلود کرد. بدین منظور فایل" راهنمای دانلود درایور از سایت توشیبا " را از قسمت دانلود فایل مطالعه فزمایید.

 چگونه می توان در مدل 181 میزان باقیمانده تونر را تشخیص داد؟

 هیچ راهی برای اطلاع از مقدار باقیمانده ی تونر وجود ندارد، اما قبل از اینکه تونر دستگاه به طور کامل به اتمام برسد چراغ تونر، به منظور اخطار، ثابت روشن میماند و پس از اتمام تونر چراغ تونر به حالت چشمک زن در میاید.

 نحوه باز کردن هد مسدود شده پرینتر با استفاده از محلول هد باز کن ملایم

 1. ابتدا یک سری کارتریج قابل شارژ برای پرینتر خود تهیه کرده و آنها را با محلول هد بازکن ملایم Neomark Clean 01-B پرکنید. 2. کارتریج های پر شده با محلول هد باز کن را جایگزین کارتریج های جوهر نمایید. 3. دو بار عمل Head Cleaning را با استفاده از نرم افزار پرینتر انجام دهید. 4. با استفاده از کامپیوتر نرم افزار Nozzle Check را اجرا کرده Nozzle Check Pattern را پرینت کنید و ببینید آیا نازلهای گرفته شده باز شده اند یا خیر. (از آنجایی که محلول هد بازکن تقریبا بی رنگ است، Pattern را به دقت و در مقابل نور مشاهده نمایید.) 5. چنانچه نازلها هنوز باز نشده اند، عمل Head Cleaning را مجددا انجام دهید و سپس مرحله 4 را تکرار کنید، چنانچه باز هم جواب نگرفتید، پرینتر را برای چندین ساعت رها کنید و سپس مرحله 4 را انجام دهید. برخلاف هد باز کن قوی، محلول هد بازکن ملایم را می توانید برای مدتها روی پرینتر خود نصب نمایید.

 نحوه پاک‏سازی هد دائمی پرینتر

 ممکن است شما نیز به همانند بسیاری از کاربران دیگر یک پرینتر برای کامپیوتر شخصی تان داشته باشید. این امکان وجود دارد که در چاپگر شما کارتریج جوهر و هد چاپگر از هم جدا می‌باشند. این نوع چاپگرها که بیشتر در محصولات اپسون به چشم میخورد. هد چاپگر بسیار کثیف در چاپ خطوط اضافی ایجاد می‌کند، در نتیجه نیاز به پاک سازی دارد.این هدها را نباید از هم جدا کرد چرا که به صورت میلیمتری و دقیق باید جایگذاری شوند. اما با هر تفسیری به هر حال این هدها هم کثیف شده و یا جوهر خشک شده بر روی آنها قرار می‌گیرد. نگران نباشید چرا که با استفاده از این ترفند اینگونه هدها هم به سادگی پاک میشوند. نقطه ابتدایی هر چاپگری حالت خاموشی آن است. در این حالت هد سفت شده و در یک جا قرار دارد. برای اینکه بتوانید آن را تکان دهید باید، هد را از حالت قفل شده خارج کنید. برای این کار چاپگر را روشن کرده و به محض حرکت هد، سیم برق چاپگر را از پریز برق بیرون بکشید. اکنون قابل حرکت است. دستمال خیسی را زیر سری چاپگر بکشید. با یک دست محگم نگه دارید و با دست دیگر سری را به آرامی به جلو و عقب حرکت دهید. سپس مکانی را که در در حالت خاموش، هد در آن قرار می‌گیرد را هم پاک کنید. چرا که در آنجا هم بیشتر اوقات گرد و خاک و یا جوهر خشک شده قرار می‌گیرد. هنگامی که کار پاکسازی تمام شد، دوباره سیستم را به برق وصل کنید. هد چاپگر به مکان اول باز می‌گردد. پس از این پاکسازی، چاپگر شما دوباره بدون هیچ خط اضافی کار خواهد کرد.

 روش باز کردن نازل پرینتر؟

 شما به یک سری کارتریج قابل شارژ و یک محلول هد بازکن نیاز داری. کارتریج ها رو پر از محلول هد باز کن میکی و بعد روی پرینتر نصب میکنی و بعد صبر میکنی تا چشمک زدن چراغ سبز پرینتر تموم بشه (کارتریج ها شناسایی و عمل لود جوهر به درون نازل کامل انجام بشه). سپس یکی دو بار عمل هد کلینینگ رو انجام بده و بعد پرینتر رو سه روز به حال خودش رها کن. بعد دوباره عمل هد کلینینگ رو دوبار انجام بده و چند ساعت پرینتر رو به حال خودش بگذار. حالا یک نازل چک بگیر و با دقت زیر نور نگاه کن (چون محلول هد بازکن خیلی شفافه نازل چک رو باید زیر نور زیاد بررسی کنی). اگه باز هم هد باز نشد باید محلول هد بازکن قوی رو امتحان کنی که بهتره توسط یه آدم وارد استفاده بشه چون ممکنه به پرینترت آسیب جدی برساند.

 مشاهده pdf با فایرفاکس

 بسیاری از فایل*های متنی در اینترنت به*صورت PDF در اختیار کاربران قرار می*گیرد و نمایش این*فایل*ها نیز توسط نرم*افزارهای مختلفی امکان*پذیر است که یکی از معروف*ترین آنها Adobe Acrobat نام دارد. این نرم*افزار امکانات بسیاری را در خود جای داده است و برای راحتی کاربران نیز با طراحی افزونه*ها و پلاگین*های اختصاصی قابل استفاده توسط مرورگرهای مختلف، این امکان را در اختیار شما قرار می*دهد تا بدون هیچ دردسری هنگام مرور صفحات وب توسط مرورگر محبوبتان نیز به مشاهده این فایل*ها بپردازید. باتوجه به افزایش روزانه کاربران اینترنت و نیاز این کاربران به مشاهده سریع و آسان فایل*های PDF، سازندگان مرورگرها نیز امکاناتی را برای نمایش این فایل*ها در مرورگرهای خود جای داده*اند که یکی از این امکانات در نسخه جدید مرورگر فایرفاکس قابل مشاهده است. این مرورگر به شما این امکان را می*دهد تا براحتی و بدون نیاز به نصب نرم*افزار Adobe Acrobat فایل*های پی*دی*اف را در مرورگر مشاهده کنید. چنانچه نسخه جدید این مرورگر را در اختیار دارید اما هنوز هم پلاگین نرم*افزار Adobe Acrobat فایل*های پی*دی*اف* را برای شما به*نمایش در می*آورد و قصد دارید با استفاده از خود مرورگر به مشاهده این*فایل*ها بپردازید، می*توانید مراحل زیر را دنبال کنید: 1. پیش از هر چیز باید مطمئن شوید که آخرین نسخه از مرورگر را روی رایانه خود نصب کرده*اید و پلاگین نرم*افزار Adobe Acrobat نیز غیرفعال شده است. برای انجام این کار می*باید ابتدا روی منوی اصلی مرورگر از بالا ـ سمت چپ کلیک کرده و از بخش Help گزینه About Firefox را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه فایرفاکس نسخه نصب شده روی سیستم*عامل شما را با آخرین نسخه منتشر شده مقایسه کرده و در صورت انتشار نسخه جدیدتر، به*صورت خودکار عملیات دانلود و به*روزرسانی را به*انجام می*رساند. 2. پس از به*روز شدن مرورگر به آخرین نسخه، باید پلاگین نمایش فایل*های پی*دی*اف توسط نرم*افزار Adobe Acrobat را غیرفعال کنید. برای انجام این کار نیز باید پس از مراجعه به منوی اصلی مرورگر، روی گزینه Add-ons کلیک کرده و پس از آن به بخش Plugins مراجعه کنید. در این بخش پس از یافتن گزینه Adobe Acrobat، روی دکمه Disable در مقابل آن کلیک کنید. 3. تا این بخش از کار، مرورگر شما به*روز شده و از قابلیت نمایش فایل*های *پی*دی*اف پشتیبانی می*کند. همچنین پلاگین نمایش فایل*های پی*دی*اف توسط نرم*افزار آکروبات نیز در آن غیرفعال شده و تنها کاری که باید انجام دهید این است که قابلیت نمایش فایل*ها توسط مرورگر را فعال کنید. برای انجام این کار هم به نوار آدرس مرورگر بروید عبارت about:config را وارد کنید. و پس از به*نمایش درآمدن پیغام هشدار نیز با کلیک روی گزینه موجود، موافقت خود را نسبت به ادامه مراحل کار اعلام کنید. 4. در صفحه*به*نمایش درآمده کادری را برای جستجوی عبارات دلخواه خود مشاهده می*کنید. عبارت browser. preferences. inContent را در این کادر تایپ کرده و به جستجوی آن بپردازید. پس از مشاهده نتیجه روی آن کلیک راست کرده و گزینه Toggle را انتخاب کنید. 5. در این مرحله باید عبارت pdfjs. disabled را جستجو کرده و پس از مشاهده نتیجه آن نیز روی آن کلیک راست کرده و گزینه Toggle را انتخاب کنید. 6. مراحل کار به پایان رسیده است و می*توانید پس از بستن پنجره تنظیمات مرورگر، آن را یک*بار راه*اندازی مجدد کنید. از این پس قادر خواهید بود تا همه فایل*های پی*دی*اف را توسط مرورگر و بدون نیاز به هیچ نرم*افزار اضافه*ای مشاهده کنید.

 نحوه تعویض کارتریج جوهر چگونه می باشد.

 نحوه تعویض کارتریج جوهر چگونه می باشد. ابتدا کارتریج جدید را باید از بسته بندی آن خارج نمود و سپس فقط لیبل زرد رنگ بر روی کارتریج کنده شود. (به هیچ عنوان لیبل آبی رنگ آن کنده نشود). بر روی بعضی از کارتریجها یک قطعه پلاستیکی آبی رنگ وجود دارد که بین بدنه کارتریج و اهرم قفل کنده آن نصب شده است، که باید بر داشته شود. (این مطلب بر روی بروشوری که همراه کارتریج می باشد مشخص شده است) برای اینکه هد در محل تعویض کارتریج قرار گیرد باید کلید جوهر بر روی چاپگر را چند ثانیه نگه داشته تا هد در محل تعویض کارتریج قرار گیرد و سپس در کارتریج باز شده و کارتریج خالی بیرون آورده و کارتریج جدید را نصب نمود و با فشار دادن مجدد همان کلید هد عمل شارژ کارتریج جدید را شروع می کند و پس از چند ثانیه چاپگر آماده به کار می شود. بعد از تعویض کارتریج و برای اطمینان از خوب بودن کیفیت چاپ بهتر می باشد که عمل نازل چک انجام گردد تا در صورت خراب بودن آن عمل هد کلین انجام شود.

 برای تعمیر پرینتر hp خود چگونه اقدام کنم؟

 در اولین تماس سئوالاتی در مورد وضعیت دستگاه از شما پرسیده می شود، با توجه به امکان تعمیر دستگاه در محل شما یا کارگاه ، هماهنگی لازم جهت تعمیر پرینتر به عمل می آید.

 آیا می توانم برای شارژ کارتریج خود به تعمیرگاه مراجعه کنم؟

 بله ، درباره مدل کارتریج خود و قابلیت شارژ آن با ما تماس بگیرید.

 از کجا بدانیم که کارتریج های hp , samsung , canon , panasonic T epson , ... موجود در بازار اصل هستند یا خیر؟

 ر تشخیص این مطلب چندان آسان نیست چرا که متاسفانه اجناس تقلبی موجود در بازار ، حداکثر شباهت ظاهری را به اجناس اصلی دارند. بهترین راه ، خرید از شرکت ها و فروشگاههای معتبر است. آیتم هایی نظیر هولوگرام ، شماره سریال و بسته بندی نیز حائز اهمیت است.

 برای خرید کارتریج قیمت های متفاوتی اعلام می شود. قیمت واقعی را چطور بدست بیاوریم؟

 برای اطلاع از قیمت واقعی مواد مصرفی نظیر کارتریج ، می توانید به سایت کمپانی سازنده (مثلاً برای محصولات hp : به آدرس www.hp.com ) مراجعه و قیمت ها را مشاهده کنید. البته قیمت بر اساس دلار نوشته شده که می توانید با در نظر گرفتن هزینه های ورود کالا مبلغ منطقی را بدست آورید

 کارتریج طرح چین چه شباهتها و چه تفاوتهایی با کارتریج اصل اچ پی دارد؟

 کارتریج های الماس دارای کیفیت مشابه کارتریج اصلی ، قیمت پایین تر و دارای گارانتی تا پایان مصرف می باشد و فقط بدنه آن یک بار مصرف شده است ، درست مانند ماشینی که یکبار باک سوخت آن مصرف شده باشد.

 آیا راه حلی برای رفع هد گرفتگی وجود دارد؟

 اگر این هد گرفتگی تازه اتفاق افتاده با سوپر سونیک ۶۰ درصد قابل رفع شدن است اما اگر خیلی از این هد گرفتگی گذشته باشد امکان پذیر نیست.در ضمن باید چک کرد که نازل گرفتگی است یا نازل سوختگی چون دو مقوله کاملا جداست. در نازل سوختگی عمر کریستال نازل به پایان رسیده است.

 هنگ کردن دستگاه در حین چاپ به چه علت است؟

 این مشکل معمولا در ماشین هایی که از کابل USB استفاده میکند شایع است و چند دلیل عمده دارد ۱-از کابل دو شیلد با ذغال کربن اسفاده کنید ۲-به درگاه USB در جلوی کیس وسیله ای مانند فلش در حین چاپ متصل نباشد ۳-چاه ارت را کنترل کنید و در صورت امکان آب بریزید. ۴-پاور دستگاه مشکل دارد

 آیا می شود جوهر هد دیگری را برای هد دیگری استفاده کرد؟

 این امر از سوی فروشندگان اتفاق می افتد.شاید هم در ابتدا مشکلی پیش نیایداما به مرور این عمل باعث رسوب جوهر شده و عمر مفید دستگاه را به نصف کاهش می دهد.

 دستگاه روشن می شود ولی کاتریج حرکت نمی کند؟

 Switchاضطراری در حالت فعال است یا سیم آن قطع شده و باید چک شود

 در حین چاپ جوهر بصورت قطره قطره روی بنر می ریزد؟

 جوهر شما تمام شده و پمپ در حال کشیدن هوا میباشد یا پمپ جوهر خراب شده و دائماً در حال کار است.

 با ارسال دستور چاپ یکسری خطوط عمودی چاپ می شود و تا انتها دستگاه حرکت می کندو هنگ می کند؟

 سنسور encoder شما سوخته یا کابل اتصال آن قطع شده ابتدا کابل اتصال چک شود و بعد سنسور تعویض گردد.

 نحوه تعویض کاتریج جوهرچگونه می باشد؟

 ابتدا کارتیج جدید را باید از بسته بند آن خارج نموده و سپس لیبل زرد رنگ برروی کاتریج کنده شود( به هیچ عنوان لیبل آبی رنگ آن کنده نشود.) برروی بعضی از کارتریج ها یک قطعه پلاستیکی آبی رنگ وجود دارد که بین بدنه کاتریج و اهرم قفل کننده آن نصب شده است که باید برداشته شود(این مطلب برروی بروشوری که همراه کاتریج می باشدمشخص شده است)برای این که هد در محل تعویض کاتریج قرار گیرد باید کلید جوهر برروی پرینتر را چند ثانیه نگه داشته تا هد در محل تعویض کاتریچ قرار گیرد و سپس در کاتریج خالی بیرون آورده و کارتریج جدید را نصب نموده و بافشارآوردن مجدد همان کلید هد عمل شارژ کاتریج جدید را شروع می کند.پس از چند ثانیه پرینتر آماده به کار میشود. بعد از عمل تعویض ،برای اطمینان از خوب بودن کیفیت چاپ بهتر می باشد که عمل نازل چک انجام گردد تا در صورت خراب بودن آن عمل head clean انجام شود

 فرق بین پرینتر های لیزری و جوهرافشان در چیست؟

 پرینتر جوهرافشان با جوهر یا کاتریج و پرینتر لیزری با تونر کار میکند.ضمنا پرینترجوهر افشان برای مصارف سبک اما لیزری برای مصارف سنگین و حجیم استفاده می شود.

 بعد از کپی گرفتن کاغذ دارای زمینه ای تیره می شود؟

 فاسد شدن تونر مصرفی بالا بودن سطح تونر تنظیم شده جهت انتقال روی مگنت رولر تانک تونر کم شدن فاصله درام با تانک تونر کثیف شدن مسیر انتقال نور و تصویر

 از دلایل گیر کردن کاغذ چیست؟

 خرابی یا کثیفی کلاچ های الکترومغناطیسی گرد و غبار کثیفی مسیر حرکت کاغذ کثیفی یا خرابی سنسورهای کنترل کننده حرکت کاغذ به وجود آمدن موانع خارجی در مسیر حرکت کاغذ

 کامپیوتر،چاپگر و اسکنر را به درستی نمی شناسد؟

 در صورتیکه سرویس پک نصب نشده باشدو از نسخه ی بتا باشد که باید از سرویس پک کامل استفاده نمود.

 پرینتر 2900 کانن موقع روشن شدن یه لحظه درایو میکنه و می ایسته دیگه اماده پرینت نمیشه مشکل از کجا است

 این مشکل هم از فیوزینگ و هم از لیزر میتونه باشه

 علت تونرریزی در کارتریج شارژ شده چیست؟

 علت ریختن تونر از کارتریج معمولا پر شدن قسمت ضایعات کارتریج می باشد و یا اضافه بار گرفتن مگنت که اضافه بار مگنت توسط سیل بلید برداشته میشود و اگر سیل بلید خراب باشد اضافه بار مگنت ممکن است بیرون بریزد

 کیت تعمیرونگهداری hp1200 شامل چیست

 1-فیوزینگ 2-ترانسفر رولر 3-پیکاپ رولر 4-سپریشن پد

 استفاده از پرینتری که دارای وایرلس است چگونه میباشد؟

 معمولا این پرینتر ها به مودم یا روتر وصل میشن. (وایرلس) و وقتی لپ تاپت رو تو اون شبکه Join میکنی میتونی با اون پرینتر پرینت بگیری. (به منوال پرینترت مراجعه کن.)

 چرا پرینتر لیزری هنگ یاقفل میکند؟

 درصورت گیر کردن کاغذ و نگرفتن دستور پرینت ایراد از فرمتر میباشد(فرمتر قطعه ایست که از پورتهای فاکس-usb-شبکه به روی ان قرار دارد)

 کاغذ گلاسه با فوتو گلاسه و ... چه تفاوت هایی دارند؟! کاغذ کتد چیست؟!

 کاغذ گلاسه برای چاپ مخلوط متن و عکس، کاغذ فوتو گلاسه هم فقط برای عکس و کتد هم برای عکس و متن هست. منتها کاغذ کتد کیفیت خوبی نداره و بیشتر برای ساخت بنر های تبلیغاتی بزرگ از این روش استفاده می شود. کلا ساختار این کاغذ به شکلی است که همانند فرش دارای تار و پود است و ردیف های ریز کاغذ را می توانید مشاهده کنید. به همین دلیل کیفیت چاپ روی این کاغذ پایین است.

 وزن کاغذ یعنی چه و چه تفاوتی درکیفیت چاپ دارد؟!

 وزن کاغذ دقیقا روی کیفیت آن تاثیر گذار است و معمولا کاغذهای A4 معمولی با وزن 50 تا 100، کاغذهای مقوایی هم فکر می کنم تا 400 هستند که البته برای چاپ هر کدام باید چاپگر مخصوص داشته باشید

 برای این که هد دستگاه خراب نشود باید چه نکاتی را رعایت کنم؟!

 تمیز کردن دستگاه در یک روال مشخص به عنوان مثال 6 ماهه (در صورت استفاده زیاد از دستگاه) پیشنهاد می شود. البته دستگاه های چاپ جوهر افشان کلا هزینه نگهداری و تعمیر وحشتناکی دارند

 از چه برنامه برای چاپ بهتر عکس استفاده کنیم؟

 برنامه های تخصصی عکس که خب فتوشاپ به نظرم بهتر است، چون همیشه در دسترس است و اگر نیاز به پرینت عکس د خارج از خانه را هم داشته باشید، همه مراکز چاپ این نرم افزار را دارند. تصحیح خودکار و دستی رنگ و روشنایی، فیل-تر های جداگانه هم در این نرم افزار قرار دارد. از فرمت های مختلفی هم پشتیبانی می کند.

 وضعیت تانک نسبت به دستگاه باید چگونه باشد؟

 این وضعیت به خود دستگاه بستگی دارد و روی همه دستگاه ها یکسان نیست.در مورد اپسونها(t50-p50-1410-r290) باید همسطح باشد

 عکسی را چاپ کرده‌اید ولی می‌بینید که در آن خطوط اضافی دیده می‌شوند. این خطوط از کجا آمده‌اند و چگونه از بین می‌روند؟

 در هنگام چاپ و عکس بیشترین تعداد سوزن‌های جوهرافشان به کار گرفته می‌شوند. اگر همه آنها درست نباشند، حاصل سریعا مشهود خواهد بود که چشم سریعا به آنها پی خواهد بود. این مشکل وقتی بیشتر خواهد شد که به جای برگه معمولی از برگه‌های مخصوص عکس که چند لایه بوده و جوهر به صورت کنترل شده به آنها وارد می‌شود، استفاده کنید. ایجاد خطوط اضافی را به روش زیر می‌توانید از بین ببرید: قبل از چاپ عکس، تستی از سوزن‌های جوهرافشان بر روی کاغذ معمولی به عمل آورید. برای این منظور می‌توانید توسط گزینه‌های زیر اقدام کنید: Controlpanel->Printers and Faxes->Properties->General->Print Test page به برگه تستی چاپ شده نگاهی بیاندازید، اگر خطوط دارای حفره‌هایی بودند، مجبورید که سوزنهای جوهرافشان را پاک کنید و سپس دوباره تست کنید. "البته فراموش نکنید که تمام اینکارها را قبل از تست کردن بر روی برگه چاپی مخصوص عکس که گران می‌باشد انجام دهید"

 پرینتر 1320 دارم که از کاست پایین کاغذ می کشه بعد از اینکه کاغذبه لبه کارتریج می رسه دستگاه عملکردش متوقف می شه و چراغ قرمزش روشن می شه وباید کاغذ رو از دستگاه خارج کرد تا دوباره شروع بکار کنه ست پیکاب کامل عوض کردم کاست رو هم سرویس کردم ولی باز هم پرینت نمی گیره جالب اینه که از بالا بدونه هیچ مشکلی پرینت می گیره

 برای رفع عیب دستگاهتان باید برد دی سی را از در بیاوربد و سنسورهای زیر دستگاه را کاملا باد بگیرید مشکل کاغذ کشیدن حل میشود.

 در اسکنر اچ پی 2710 تصویر اسکن شده صورتی است.چرا؟

 1-کابل فلت یونیت اسکن را سرته کنید اگر حل شد ایراد از کابل است 2-تعویض یونیت اسکن

 دلیل نرفتن کاغذ داخل فیوزینگ در لیزری

 گاهی زمان پرینت گرفتن کاغذ تا لبه فیوزینگ می اید اما به داخل فیوزینگ نمیرود و ارور گیر کاغذ یا paper jam می دهد .اگر چاپ روی کاغذ دارید ممکن است ترانسفر سفت شده باشد یا اینکه سنسوری که زیر فیوزینگ است مشکل کثیفی داشته باشد ولی اگر چاپ ندارید سنسور هایی که زیر دمبلی هستند کارشان را درست انجام نمیدهند و ممکن است کثیف باشند

 نحوه تست کردن سنولوئید در پرینترها

 اگر شما دستور چاپ دادید و دستگاه استارت کرد ولی کاغذ نکشید یکی از احتمالات خرابی سولنویید میباشد ولی اگر خارج از دستگاه بخواهیید چک کنید با دادن یک ولتاژ 5 ولت یا 12 ولت باید رله عمل کند.

 چرا بعد از شارژ کارتریج در پرینت کاغذ مابین نوشته ها حباب یا دایره های سفید میافتد

 بدلیل خراب بودن و مستهلک شدن فوم رولر یا مگنت کارتریج

 دستگاه 4700 پیغام 59.30 میدهد ایراد چیست؟

 خرابی دستگاه شما به احتمال زیاد از موتور فیوزینگ دستگاه میباشد.

 ارور document feeder mispick reloadدرپرینترhp1536

 برای رفع مشکل دستگاهتان کابل فلت ADF به فورمتر را عو ض نمایید مشکلتا حل میشود

 سی سی دی کجای اسکنر میباشد

 ccd همان قطعه ای است که شبیه آی سی هستش و روی برد خود یونیت اسکن میباشد و برای تمییز کردنش حتما باید برد روی یونیت اسکن را باز کنید.

 پرینتر hp1200 تمامی قطعات (فیوزینگو : برد پاور:برد usb:موتور : لیزر و غیره) چک شده سالم می باشند اما زمانی که روی دستگاه نصب میشوند دستگاه روشن نمیشود . علت چیست ؟

 ابتدا شما برد دی سی را بدون اینکه هیچ چیزی به برد وصل شده باشد را به برق بزنید و سویچ درب را فعال کنید اگر صدا عمل کردن رله آمد به معنی سالم بودن برد دی سی میباشد حالا موتور و دیگر قطعات را دانه دانه به برد وصل کنید تا هر موقع دستگاه روشن نشد قطعه خراب همانی است که آخرین بار وصل شده ضمنا فن دستگاه را هم چک کنید.

 کارتریجهای پر فروش اچ پی جهت فروش در مغازه را معرفی کنید؟

 کارتریج hp85a برای پرینترهای 1102-1132-1212-1214-1217 به حجم 1000 برگ کارتریج hp05a برای پرینترهای 2035-2055-2055d-2055dn به حجم 3000 برگ کارتریج hp80a برای پرینترهای 401a-401d-401dn-401dw به حجم 3000 برگ کارتریج hp83a برای پرینترهای 127fn-127fnw به حجم 1000 برگ

 ارور یا پیغام 58.3 در پرینتر9000 اچ پی نشانه چیست؟

 این ارور یا مربوط به کارتریج دستگاه میباشد یا برد سنسوری که کارتریجها را میخواند و در غیر این صورت مشکل از بر دی سی میباشد .

 رفع ایراد گیر کردن کاغذ در پرینتر 1020 اچ پی

 چاپگر 1020 پیغام گیر کردن کاغذ میدهد باید درب فلزی پشت دستگاه را باز کرده و سنسورهای پشت دستگاه را یا باد بگیرید یا با اسپری خشک کاملا بشویید.

 ریست پرینتر 7000 اچ پی جوهرافشان

 پرینتر 7000 ریست خاصی ندارد و وکیوم پمپ جوهر را از زیر هد با مکیدن به پایین میکشد با این کار هم نازلها تمییز میشود و هم جوهر در هد شارژ میشود.

 فکس پاناسونیک هنگام دریافت فکس یک برگ کاغذ را اضافه میکشد.چرا؟

 اگر این ایراد فقط در فکس باشد ودر کپی این اتفاق نیفتد ایراد از فکس ارسال کننده میباشد فکس پاناسونیک 218-701-711-298-206

 میکرو سوئیچ kx-fp701 در کجا قرار دارد و شکل ظاهری آن چیست

 بر روی برد پنل میباشد و یک اهرم سفید رنگ نیز دارد.

 جدیدترین پرینتر برای چاپ کاتالوگ و عکس و بنر در سایزA3 چیست؟

 پرینترجوهرافشان اپسون STY Photo 1430 نوع چاپگر: جوهر افشان حداکثر سایز کاغذ: A3 حداکثر دقت چاپ: 5760*1440 dpi سرعت چاپ رنگی: 15 برگ در دقیقه حافظه: ندارد قابلیت چاپ روی CD و DVD قابلیت وایرلس و نصب مخزن دارد

 جدیدترین پرینتر ساخت 2014 که در ایران است؟

 پرینتر لیزری سه کاره سیاه و سفید اچ پی 125 علاوه بر پرینت کار اسکن و کپی را نیز انجام میدهد و به دلیل داشتن شبکه و وایرلس چند کاربر به طور همزمان میتوانند دستور پرینت دهند سرعت چاپ این پرینتر 20 برگ در دقیقه بوده که در مقایسه با اچ پی 1132 تقریبا 2 برگ بیشتر است . پرینتر 125 اچ پی تا سایزa4 تا وزن 163 گرم را ساپورت میکند و این پرینتر جدید قابلیت چاپ 8000 برگ در ماه را دارد کیفیت چاپ یا رزویوشن پرینتر سه کاره 125 اچ پی 600*600 میباشد پرینتر hp 125nw از 3 طریق USB2.0 / Wireless / Ethenet به کامپیوتر متصل میشود و با سیستم عاملهای زیر ساز گار است WINDOWS 2000/XP/7/VISTA/MAC/SERVER 2003/2008 کارتریج hp 125 به شماره hp 83aدر بازار موجود است

 آیا این مجموعه دستگاههای بانکی و فروشگاهی ایران نارا را میفروشد

 بله-تمامی بارکدخوان ها و گرینترهای پرفراژ صدور چک با گارانتی ایران نارا عرضه میشود

 چراغ جوهر و کاغذ همزمان در پرینترهای جوهر افشان اپسون روشن است

 این اتفاق ممکن است درP50-T50-L110-L210-L350-L355-L800-1410-1430-بیافتدودر این حالت باید پرینتر اپسون ریست شود

 پرینتر اچ پی hp401a-hp401d-hp401dn-hp 401dnw ساخت چه کشوریست؟

 انواع پرینترهای لیزری سیاه سفید تک کاره اچ پی 401 ساخت کشور ویتنام است

 پرینتر جدید اپسون مدل 1430 ساخت چه کشوری است

 پرینتر جدید اپسون مدل 1430 ساخت کشور اندونزی است

 پرینتر لیزری سامسونگ 2020W,2070Wچه کارتریجی میخورد

 تونر کارتریج به شماره D111S مخصوص SAMSUNG 2020W,SAMSUNG 2070W است

 آیا کارتریج D1110S سامسونگ قابل شارژ است

 بله شارژ تونر کارتریج سامسونگ D111S با تعویض چیپست 111 امکان پذیر است

 اسکنرقابل حمل مناسب در بازارایران چیست؟

 اسکنراپسون به مدل ds-30 میتواند مدل مناسبی برای شما باشد

 در هر کارتریج قابل شارژ جوهرافشان چقدر جوهر باید تزریق کرد.

 ازهررنگ (زرد-قرمز-ابی)کافیست 4میل جوهرتزریق کنید وازرنگ مشکی بدلیل داشتن حجم بیشتر 6میل جوهرکفایت میکند

 پیغام خطای 50/2 در پرینتر 4515 hp نشانه چیست؟

 این پیغام خطا درپرینترلیزری اچ پی مدل 4515 بدلیل گرم شدن فیوزینگ پرینتراست.یعنی امکان دارد که کانکتور ار هیتر کثیف باشد.هم چنین اگر ترمیستورپرینتر4515 hp خراب باشد با این پیغام خطادرپرینتر مواجه شویم.

 ایا با پرینتر برادر مدل1110 میتوان پرینت روی کاغذ A5 گرفت؟

 پرینتر 1110 brother در لیست تعریف شده برای سایز کاغذ ها ایتمی به نام A5ندارد.اما اگر شمادستور پرینت را بدهید و کاغذ A5 درپرینتر بگذاریدمیتوانید کارتان را انجام دهید.

 کارتریج اچ پی شماره 645a یا 9731aمخصوص چه پرینتریست؟

 کارتریج hp 645a c 9731aمخصوص پرینترهای لیزری رنگی a3 مدل 5500 اچ پی و5550 اچ پی است

 کارتریج مناسب برای پرینتر سامسونگ 1450 چیست؟

 کارتریج 6060 سامسونگ برای پرینتر سامسونگ 1450است و نمونه فابریک ان در این مجموعه عرضه میشود

 ایرادپرینتر اچ پی 127fn چیست؟

 این چندکاره قابلیت پرینت دورو و بیسیم را دارد.ظرفیت کم کارتریج hp 83A ایراددیگر hp 127fn است.

 ایا کابل usb در چندکاره های اچ پی مثل 276 یا 127 یا 1212یا 1536 وجود دارد

 خیر.محتویات چندکاره ها سی دی درایور کاتالوگ دستگاه کارتریج اورجینال و کابل برق است

 پرینتر با پورت پارالل معرفی کنید

 hp 2035 دارای پورت پارالل است

 پرینترهای سازگار با کارتریج hp ce310a یا 126aکدامند

 چاپگر اچ پی 1025-چاپگراچ پی 1025nw-چندکاره اچ پی 175a-چندکاره اچ پی 175nw

 ایراد سه کاره اچ پی مدل 125NWچیست

 ایرادی که میتوان به پرینتر سه کاره اچ پی 125NWگرفت 1نداشتن فیدر و ADF 2نداشتان قابلیت داپلکس یا پرینت پشت و رو 3کوچک بودن جحم کارتریج HP 83A

 کارتریج سری 826A اچ پی مخصوص چه پرینتر رنگی است

 این تونر کارتریج جدید به مدل HP 826Aفقط پرینتر لیزری رنگی HP 855DNرا ساپورت میکند و حجم بزرگی دارد و تعداد برگ زیادی را پرینتر میگیرد

 کابرد و کارایی چاپگر بانکی مدل استار7743 چیست

 چاپگر سوزنی برای چاپ بر روی دفترچه تامین اجتماعی و دفترچه های مشابه مخصوص داروخانه ها

 برندهای تولیدکننده فیش پرینترها کدامند

 برندهای سوو-اواسیس-اپسون-بیکسولون-بی یانگ-اکسیوم-برچ-دلتا-جولی مارک-تایسون-اسکای نت-نیکیتاو سیتیزن از تولیدکنندگان فیش پرینتر میباشند

 فیش پرینترحرارتی مدل بیگسلون bixolon350n ساخت چه کشوری است؟

 فیش پرینتر_پرینترصدور چک_پرینترصدورفیشbixolon 350

 برند خوب و مناسب برای اسکن نقشه کدام است

 اسکنر نقشه کانتکس و رووه مناسبند

 برای جلوگیری از تکرار در پرینت پاناسونیک چه کنیم

 menu----------system setup----------------basic feuture----------toner save(on(

 فکسها به چندگروه تقسیم میشوند؟

 فکس حرارتی _فکس لیزری_فکس کاربنی

 فکس پاناسونیک 206 چه تعداد فکس پشت سرهم ارسال میکند

 panasonic fp206 میتواند یک فکس را به صورت متوالی به 20 موقعیت مختلف ارسال کند

 حافظه دفترچه تلفن و فکس در مدل پاناسونیک 711 چقدراست؟

 110 شماره میتوان دردفترچه تلفن پاناسونیک 711ذخیره کردو 28 فکس در حافظه فکس panasonic711 ذخیره میشوند.

 ایا فکس پاناسونیک 701 قابلیت انجام کپی رادارد

 فکس پاناسونیک به مدل panasonic kx_fp701 قابلیت انجام کپی به صورت پیشرفته رادارد.

 به چاپگر کانن پیکسما 6840 چه کارتریجی میخورد؟

 این پرینتر از5 رنگ کارتریج تغذیه میکند.450 برای مشکی _455برای مشکی اما سایز بزرگ_451برای رنگ زرد قرمزوابی canon451c_canon451y_canon451m_canon451_canon455bk

 ابعاد فکس چهارکاره پاناسونیک KX-mb2085

 عرض فکس 2085پاناسونیک 420میلی متروطول ان 432میلیمتراست.ارتفاع فکس چندکاره پاناسونیک کا ایکس ام بی 2085 بادر نظرگرفتن قاب Ad4برابر 305میلیمتر است.

 ایافیش پرینتر اپسون t20 قابلیت اتصال به کشوی پول را دارد

 بله-فیش پرینتر اپسون مدل تی 20 را میتوان به کشوی پول وصل کرد

 ایا چاپگربانکی جولی مارک مدل pb-1000kپورت پاراتل دارد؟

 این چاپگربانکی ارزان هو پورت usbدارد وهم پورت پارالل وسرعت ان 360 کاراکتر درثانیه

 دستگاههای لمینیت با چه برندی بهتر هستند

 لمینیت اطلس_لمینیت فلوز_لمینیت ا.1ایکس ازبرنهای خوب بازارهستند.

 پرینتراچ پی مدل 525MFP ازچه کارتریجی تغذیه میکند؟

 چاپگرلیزری سیاه وسفید چندکاره525 hp از کارتریج لیزری اچ پی به مدل hp 55A تغذیه میکند

 دستگاههای حضوروغیاب برای چه کارهایی مناسب است

 ارائه انواع گزارشات مدیریتی-کاهش هزینه ها و بالا بردن راندمان کاری-اعتماد بخش مدیریتی و پرسنلی به صحت ثبت زمانهای انجام شده-کاهش تخلفات و اشتباهات ناشی از محاسبات دستی-نظارت بر تردد کارمندان و پرسنل و برنامه ریزی بر روی نحوه کار آنها-سرعت و سهولت درمحاسبات کارکرد پرسنل و حقوق و دستمزد سهولت در نگهداری و بازیابی اطلاعات ثبت شده

 حافظه پرینتر سامسونگ 4521 برای چند برگ کافیست؟

 حافظه چندکاره 4521سامسونگ 2 مگابایت است و 160 برگ را دخیره میکند

 دلایل انتخاب پرینتر 1606 دی ان اچ پی؟

 سرعت بالای چاپ اسناد بهره مندی از درگاهeternet ویژگی نصب هوشمند اچ پی حالت کاهش مصرف انرژی کیفیت مناسب صفحات پرینت شده قابلیت پرینت دو روی صفحات به صورت خودکاروشبکه

 مشخصات پرینتر hp 1102w چیست

 (CE657A)پرینتر لیزری تک کاره اچ پی 1102 وایرلس HP Laserjet Pro P1102w Printer سرعت چاپ : 18 برگ در دقیقه تعداد برگ چاپ با هر کارتریج : 1600 برگ مدل کارتریج : CE285A 85A

 ویژگیهای شاخص پرینتر hp 401 چیست

 (CF270A)پرینتر لیزری تک کاره اچ پی 401 HP Laserjet Pro M401a Printer سرعت چاپ : 33 برگ در دقیقه تعداد برگ چاپ با هر کارتریج : 2700 برگ مدل کارتریج : CE280A 80A

 کارتریج مربوط به پرینتر سه کاره لیزری سیاه وسفید 435 nw چیست؟

 کارتریج شماره 93A مناسب برای این پرینتراست که با تماس با مجموعه میتوانید ان را شارژویاخریدکنید.

 ایا اسکنرکداک i 2600قابلیت ترمیم رنگ رفتگی اسنادرادارد؟

 اسکنر اسنادکداک ای 2600دارای قابلیت اسکن گزینشی,اعمال خودکارروشنایی,ترمیم رنگ گرفتگی اسناد,تشخیص خودکارنوع کاغذ,تنظیم ترازسفیدی اسنادواضافه یا کم کردن حاشیه است وخروجی pdf,bmp,rtf,tiff,speg

 چرا در چندکاره ها عمل ردیالredialانجام نمیشود

 شما هنگامی موفق به استفاده از فاکس مجدد خواهید شد که یک بار به صورت کامل ارتباط برقرار کرده باشید. درغیر این صورت امکان استفاده از Redial میسر نخواهد شد.

 رنگ‌های اصلی در چاپگرهای جوهرافشان معمولاً به سه رنگ اصلی تقسیم می‌شود

 cyan(آبی)، magenta (قرمز) و (yellow) زرد که به همراه آن‌ها یک رنگ سیاه نیز وجود دارد که برای تولید تصویر با رنگ مشکی به کار می‌رود. البته تعدادی از چاپگرها ۶ رنگ هستند که رنگ‌های قرمز روشن و آبی روشن به آن‌ها افزوده شده است و باعث بهبود کیفیت و دقت بیشتر چاپ رنگی می‌شود.

 چاپگر جوهری axاچ پی مدل k8600ساخت چ کشوریست؟

 چاپگر جوهری axاچ پی مدل k8600ساخت تایلند است

 سه کاره کانن معرفی کنید که فیدر وکاغذکش اتومات برای اسکن وکپی داشته باشد

 چندکاره کانن مدلcanon mfp 4730درحال حاضر تنها سه کاره لیزری سیاه وسفیداست که برای کپی واسکن امکانadfیا فیدررانیزدارد

 اسکنری معرفی کنید ک بتواندهمزمان تعدادی نگاتیورااسکن کند؟

 اسکنرhp400قابلیت اسکن 6نگاتیوبه طورهمزمان رابا9600*4800دارد

 پرینترلیزری رنگی معرفی کنید که توان پرینت به روی دانشنامه وجوازکسب وگلاسه تا 220گرم راداشته باشد؟

 پرینترتک کاره لیزری رنگی اچ پی55100hpدستگاه مناسبی برای شماست ومعمولا دراتحادیه ها-دانشگاه ها وموسسات عالی وسازمانها برای پرینت مدارک به روی کاغذ سنگین البته تا سایزA4استفاده میشود

 ایا کارتریج سامسونگ 4650 ب مدل 117 شارژ میشود

 تونر کارتریج سامسونگ 4650 ب مدل 117 شارژ میشود اما باید چیپست ان هم تعویض شود و یا چندکاره سامسونگ شما ریست شود

 ایا پرینتر اچ پی 1102W دارای دو سینی کاغذ مجراست

 بله-پرینتر اچ پی 1102W دارای دو سینی کاغذ مجراست ک ظرفیت سینی 2 حدود 10 برگ است

 تونر کارتریج HP 93A برای پرینتر اچ پی 706 و چندکاره اچ پی 435NWاز چ پودری تغذیه میکند

 تونر کارتریج HP 93A برای پرینتر اچ پی 706 و چندکاره اچ پی 435NWاز پودر HP 1320/1200 برای شارژ تغذیه میکند و نزدیک ب 600 گرم پودر نیاز دارد

 تونر کارتریج HP 83A برای پرینتر اچ پی201 و چندکاره اچ پی 125NWاز چه پودری تغذیه میکند

 تونر کارتریج HP 83A برای پرینتر اچ پی201 و چندکاره اچ پی 125NWاز پودراچ پی 1005 برای شارژ تغذیه میکند

 آیا امکان سفارش محصولات از طریق سایت وجود دارد؟

 این امکان در صورتی فعال است که مدیریت وب سایت گزینه امکان سفارش محصولات را فعال کرده باشد

 چطور میتوانیم version چاپگر سامسونگ را برای ریست تشخیص دهیم

 دکمه قرمز ک روی پرینتر سامسونگ است را به مدت چند ثانیه نگه داشته تا دستگاه پرینت ورژن را چاپ کند

 پرینترلیزری که قابلیت نصب فلش داشته باشد

 پرینترلیزری رنگی اچ پی 276 n یا 276 nw دارای درگاه usb جهت اتصال حافظه فلش مموری میباشد.

 ایا hp 251 لیزری رنگی امکان پرینت مستقیم از فلش مموری را دارد؟

 پرینتر تک کاره لیزری رنگی hp 251 دارای این امکان یعنی پرینت مستقیم از فلش مموری را دارد.

 معرفی پرینتر جوهرافشان تک کاره که از بالا کاغذ بکشد

 اکثر پرینترهای جوهرافشان اپسون مثل epson 1410-epson T50-epson P50-epson 1430 وپرینترهای اپسون سری L از بالا کاغذ میکشد.

 ایا چاپگر کانن 5540 از بالا کاغذ میکشد؟

 چاپگر canon mg5540 از پایین کاغذ میکشد.

 برای چه پرینتری چه برندی بهتراست؟

 برای پرینترهای جوهرافشان اپسون بهترین انتخاب است برای پرینترهای لیزری اچ پیانتخاب بهتری است.برای افرادی که استفاده بیشتر از فکس دارند باید چندکاره ها وفکس های پاناسونیک را پیشنهاد داد .برای خریدپرینتر ها و چندکاره های ارزان به سراغ برندسامسونگ روید. برای داشتن پرینتر با عنوان کاربالا اگرقیمت مصرفی ان مهم نیست به سراغ کانن بروید. درتهیه دستگاه فتوکپی ازبرند شارپ وتوشیبا استفاده کنید تا در مواد مصرفی ولوازم جانبی به مشکل برنخورید.

 گارانتی پرینتر در مجموعه هپتاز گارانتی تعویض است؟

 در تهران از تاریخ فاکتور 24ساعت مهلت تست و تعویض دارید ودر شهرستان 48 ساعت از تاریخ فاکتور مهلت تست و تعویض پرینتر را دارید

 سرعت پرینترسوزنی LQ 350اپسون چقدراست؟

 سرعت پرینتر سوزنی اپسون ال کیو 350 برابر 347 حرف در ثانیه است.چاپگرLQ350هو پورت پارالل دارد وهو پورت USB

 اسکنر پلاستک 2600 جایگزین مناسب کانن lide110 است

 بله اسکنر پلاستک 2600 جایگزین مناسب اسکنر کانن lide110 است

 نحوه کارکردن و ایجاد رنگ پرینترهای جوهرافشان

 چاپگرهای جوهرافشان یکی از انواع چاپگرهای فعلی هستند. در این نوع چاپگرها از یک کارتریج بعنوان منبع رنگ استفاده میکنند. این کارتریج بر روی صفحه‌ای که قرار است روی آن عمل چاپ انجام شود حرکت می‌کند و جوهر از نازل‌های بسیار ریز آن بر روی صفحه میریزد و عمل چاپ انجام می شود.

 علیرغم اینکه داخل مخزن پراز کاغذاست هنگام ارسال پرینت پیغام load paper at tryمیدهد

 سایز کاغذ داخل نرم افزار نصب شده درکامپیوترشما تنظیم نیست.جهت حل مشکل مراحل زیررا انجام دهید: ابتدا وارد startکامپیوترشده گزینه priinters and faxes راانتخاب کنید .برروی گزینه samsung ml-2550کلیلک راست کرده دومین گزینه printing pereferences راانتخاب کنید .درپنجره بازشده paperراانتخاب کنیدودربخش paper option ازگزینه size سایزکاغذرا انتخاب کنید

 یک دستگاه ml-2250دارم.میخواهو بدانم کارکرددستگاه چه قدربوده است؟

 کلید cancelرا به مدت 6ثانیه نگه دارید تا دوچراغon line erroeوtoner save با هو چشمک بزنند سپس دستگاه یک پرینت حاوی اطلاعات دستگاه به شما میدهد که درگزینه totsl page countتعداد پرینت گرفته شده نمایش داده میشود.

 ایا مدام کاغذ پرینتر تمام میشود و شما را دچارمشکل میکند

 پرینتر ML-3310ND می‌تواند بدون اینکه نیازی به وارد کردن مجدد کاغذ داشته باشید، به چاپ کارهای متعدد حتی کارهای بزرگ بپردازد. کاست موجود با ظرفیت استاندارد 300 برگی را با کاست های اختیاری 520 برگی جایگزین کنید تا با در اختیار داشتن ظرفیت کاغذ بیشتر امکان انجام تمامی کارهای چاپی بزرگ خود را داشته باشید. در برخی موارد، اندازه بزرگ‌تر بهتر است

 پرینتری لازم دارید که سریع ردی سود و با سرعت بالا پرینت بگیرد

 دستگاه SCX-4833FD به عنوان پیشروی سرعت چاپ اولین صفحه، نخستین صفحه چاپ شده با کیفیت بالا را ظرف 6.5 ثانیه پس از راه اندازی از حالت آماده بکار بیرون می دهد. با سرعت بالای 31 صفحه در دقیقه و دقت تصویر حرفه ای، تمامی کارهای شما به بهترین و بالاترین کیفیتی که در دفاتر ویژه چاپ انجام می شود، در دفتر شما به چاپ خواهند رسید. با این سرعت بالا فقط یک مشکل باقی می ماند؟ و آن هم این است که با وقت اضافه ای که به دست می آورید چه کار کنید.

 پرینتر سامسونگ با هرینه مواد مصرفی پایین و کم لازم دارم

 پرینتر SCX-4833FD به شما امکان انتخاب مواد مصرفی مناسب را بر اساس استطاعت مالی تان می دهد. کارتریج های این دستگاه در دو مدل 2000 برگی استاندارد و مقرون به صرفه و 5000 برگی جهت مصارف بالا عرضه می شود که نه تنها در مجموع هزینه کمتری به ازای هر صفحه متقبل می شوید، بلکه دفعات تعویض کارتریج را نیز کاهش می دهد.

 فکس چندکاره پاناسونیک 2085دارای چه کارتریجی ودرام کیتی است؟

 فکس چهارکاره panasonic ;x mb2085دارای درام کیت به مدل kxfad412e است وازاین کارتریج تغذیه میکند

 حافظه استانداردپرینترچندکاره سیاه وسفیداچ پی 225dnچقدراست؟

 چاپگرجندکاره hp 225dn دارای حافظه استاندارد 256مگابایت است وقابلیت ارتقا ندارد.

 چاپگرچندکاره اچ پی 225 دی ان تا چه وزن کاغذی را تحمل میکند؟

 پرینترلیزری مشکی چهارکاره hp 225dnکاغذ ازوزن 60تا 136گرم رابرای پرینت پوشش میدهد

 سرعت پرینت hp 225 dn چندبرگ دردقیقه است واین چاپگر چندکاره از چه کارتریجی تغذیه میکند؟

 سرعت پرینت اچ پی 225 دی ان 26برگ A4دردقیقه است وتونرکارتریج HP 83A برای این پرینترچندکاره مناسب است.

 اسکنرنقشه برای سایز A0معرفی کنید

 اسکنرنقشه کانتکس مدل 4490 توانایی اسکن نقشه تا سلیز A0رادارد.

 اسکنرنقشه برای سایز A1چه مدلی است؟

 اسکنرنقشه کانتکس مدل 2490توانایی اسکن نقشه تا سلیز A1رادارد.

 دستگاه پرینتر 4کاره hpبا قابلیت دورووشبکه معرفی کنید

 پرینتر4کاره hpبا قابلیت پرینت دابلکس وداشتن نت ورک یا شبکه میتوانید hp 225dnویا hp 1536راخریداری کنید

 مزایای چاپگر کانن6310DN چیست

 چاپ دوروی خودکار وجود پورت شبکه به منظور استفاده اشتراکی کیفیت مناسب چاپ اسناد سینی کاغذ با مقدار قرار گیری بالا

 اسکنرفلت اچ پی با کیفیت ورزولوشن بالا معرفی کنید

 اسکنراچ پی مدلhp 3110با داشتن کیفیت چاپ9800*4800دی پی ای برای شما مناسب است واسکن نگاتیوراانجام میدهد

  • dg catalog
  • ۰
  • ۰

معرفی پرینتر SP C240SF

برند ریکو از مشهورترین و قابل اعتمادترین تولیدکنندگان تخصصی ماشین های اداری است.امروز به معرفی پرینتر sp c240sf که پرینتری چندکاره ،لیزری رنگی،جمع وجور،دارای اتصالات شبکه که مناسب کسب و کارهای کوچک می باشد و از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه است می پردازیم.

پرینتر لیزری  sp c240sf دارای سرعت چاپ 16 برگ در دقیقه می باشد که برای کسب و کارهای متوسط سرعت مناسب به نظر می رسد.این پرینتر لیری رنگی با پردازنده 400 مگاهرتزی و حافظه 256 مگابایتی می تواند کنترل قدرتمندی را در مصارف و امکانات از خود نشان دهد به این شکل که سرعت چاپ را تسریع می نماید.ارائه دسترسی مناسب برای استفاده مشترک در دفاتر در حال رشد با قابلیت networking استاندارد و پشتیبانی از ipv6  در این پرینتر لیزری رنگی فراهم شده است همچنین با اداپتور خارجی اترنت بی سیم که به صورت اختیاری در این پرینتر لیزری رنگی در نظر گرفته شده است می توانید آن را به وای فای متصل نمایید و از چاپ خود لذت ببرید.
sp c240sf پرینتر لیزری رنگی است که دارای یک سینی ورودی با قابلیت جای گیری 500 برگ که تا 751 برگ نیز قابلیت ارتقا دارد است همچنین از مزایای بسیار قابل توجه این پرینتر فیدر 35 برگی این پرینت لیزری رنگی است که به کاربر اجازه می دهد تا با افزایش دقت و عملکرد تا 35 برگ اسکن و کپی خودکار در دسترس داشته باشد.
همچنین این پرینتر لیزری رنگی دارای چاپ دوطرفه خودکار نیز می باشد.اسکنر sp c240sf دارای قابلیت ضبط،ویرایش و ارسال اطلاعات با سرعت بالا که در واقع مجموعه ای کامل از اسکن که قابلیت های توزیع را با سرعت بالا را دارد را در  خود جای داده است و به کاربران اجازه می دهد تا به اهرم زیرساخت های موجود به منظور بهبود فرآیندهای مربوط به سند دست پیدا نمایند و از امکانات sp c240sf هرچه بیشتر لذت ببرند.
همچنین باید به این نکته اشاره نماییم که رزولوشن اسکن در حالت اپتیکال برابر 1200*1200 dpi و رزولوشن دیجیتال sp c240sf برابر 19200*19200dpiمی باشد.ارسال فکس در هر نقطه و با سریع ترین سرعت در دسترس که 33.6 کیلوبیت بر ثانیه سوپر G3 مودم است ،انجام می گردد.
این سرعت در حالت های فکس pc رومیزی ،فکس اینترنتی و دریافت فکس بدون کاغذ و بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.چاپ با کیفیت بالا اسناد رنگی در کسب و کار با رزولوشن حداقل 600در 600 نقطه در اینچ رزولوشن حداکثری تا 600*2400 نقطه در اینچ باعث شده است تا کاربر بنا بر نیاز خود بتواند رزولوشن چاپ را تنظیم نماید تا بتواند مدیریت کارتریج خود را درست داشته باشد و هم چنین در صورت نیاز به بالاترین کیفیت تصویر نیز دسترسی لازم باشد.تعیین رزولوشن sp c240sf  به کاربر کمک میکند تا با بهینه سازی استفاده از تونر با حالت انتخاب اقتصادی رنگ،محدود کردن مقدار تونر در استفاده بر روی تصاویر و گرافیک به منظور کاهش هزینه خروجی رنگ نیز یکی از مزایای این پرینتر لیزری رنگی به شمار می رود.
برای حفاظت از اطلاعات و بودجه شما می توان دسترسی به عملکرد سیستم و محدودیت حجم صفحه را با کنترل محدودیت دسترسی کاربر تنظیم می شود.با استفاده از چاپ حفاظت شده نیز می توان کمک به حفظ امنیت اطلاعات محرمانه نمود
  • dg catalog